Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth oortjes verbinden met smartwatch

(Onderwerp aangemaakt op: 24-05-2024 07:41 AM)
179 Weergaven
1GJ
First Poster
Opties
Hoi, ik ben aan het twijfelen om een Galaxy watch 6 LTE aan te kopen, maar LTE eigenlijk vooral om tijdens het lopen zonder smartphone via m'n bluetooth oortjes naar Spotify te luisteren (geen Spotify premium) 
Dus is mijn vraag of ik m'n bluetooth oortjes dan gewoon kan koppelen enkel aan de smartwatch zonder smartphone op zak.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie 1GJ,

Met goedkopere Bluetooth oortjes zou het ook moeten lukken, ik moet wel erbij zeggen dat we geen garantie over de werking over een derde partij product.

Je hebt wel netwerk verbinding nodig met de gratis versie van Spotify, dus het moet een LTE versie zijn of via een GSM toestel zijn verbonden. Laat weten als je meer informatie nodig hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @1GJ,

Bedankt voor jouw bericht en jouw interesse in de Watch 6 LTE.  Het is mogelijk om de Watch 6 te verbinden via Bluetooth aan Bluetooth oortjes zonder dat er een smartphone bij nodig is. Zie als voorbeeld de instructies in de onderstaande link. Laat weten of je eruit komt.

https://bit.ly/4dVsTru

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
1GJ
First Poster
Opties
Bedankt voor je antwoord. Kan dit ook met een gewone watch 6? Want de meerprijs betalen enkel om muziek te luisteren tijdens het sporten is misschien wat gek. En in de link gaat het enkel om samsung earbuds. Ik heb gewone goedkopere 😉
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie 1GJ,

Met goedkopere Bluetooth oortjes zou het ook moeten lukken, ik moet wel erbij zeggen dat we geen garantie over de werking over een derde partij product.

Je hebt wel netwerk verbinding nodig met de gratis versie van Spotify, dus het moet een LTE versie zijn of via een GSM toestel zijn verbonden. Laat weten als je meer informatie nodig hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes