Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bestelling geannuleerd

(Onderwerp aangemaakt op: 18-11-2024 02:13 PM)
158 Weergaven
Members_KYfz75U
First Poster
Opties

Mijn Bestelling is door u geannuleerd.

Mijn vraag is waarom.

Het betreft ordernummer:NL241118-73655181.

U bent met mij een wettelijke verplichting aangegaan en ik verwacht van u dat u deze verplichting nakomt.

Als het product niet voorradig is verwacht ik dat u het product zo spoedig mogelijk aan mij levert voor het bedrag dat op de bestelling staat.

Ik heb de bestelling met de afgesproken prijs uitgeprint als bewijs

Met vriendelijke groet:

R.S.A. Bessems

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_KYfz75U,

Bedankt voor jouw bericht en het is zuur om jouw situatie te lezen. Ik heb het voor je nagevraagd. Hieruit is gekomen dat dit ging om een prijsfout op onze website, dat we niet binnen de geplaatste bestelling kunnen wijzigingen, , daarom moesten we de bestelling helaas annuleren.

Ondanks onze beste inspanningen om nauwkeurige informatie te verstrekken, is het mogelijk dat er fouten of onnauwkeurigheden optreden. Duidelijke fouten in prijzen of andere details zullen geen bindende verplichtingen voor ons creëren. 

Als het goed heb je van onze E-shop afdeling nog een e-mail hierover gekregen. 

Namens Samsung bied ik je onze excuses hiervoor aan. Ik heb ook een ticket aangemaakt voor onze interne afdeling, SPEC-109077. Dan is jouw klacht hierover ook intern bij ons bekend.

Ik hoop dat je desondanks nog een leuke Samsung product weet te bemachtigen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_KYfz75U,

Bedankt voor jouw bericht en het is zuur om jouw situatie te lezen. Ik heb het voor je nagevraagd. Hieruit is gekomen dat dit ging om een prijsfout op onze website, dat we niet binnen de geplaatste bestelling kunnen wijzigingen, , daarom moesten we de bestelling helaas annuleren.

Ondanks onze beste inspanningen om nauwkeurige informatie te verstrekken, is het mogelijk dat er fouten of onnauwkeurigheden optreden. Duidelijke fouten in prijzen of andere details zullen geen bindende verplichtingen voor ons creëren. 

Als het goed heb je van onze E-shop afdeling nog een e-mail hierover gekregen. 

Namens Samsung bied ik je onze excuses hiervoor aan. Ik heb ook een ticket aangemaakt voor onze interne afdeling, SPEC-109077. Dan is jouw klacht hierover ook intern bij ons bekend.

Ik hoop dat je desondanks nog een leuke Samsung product weet te bemachtigen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes