Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Wifi samtal borta

(Topic created on: 03-11-2022 03:29 PM)
610 Views
Sledghammer
Journeyman
Options
Wifi samtal är borta efter senaste uppdateringen av mobilen. Tror min mobil heter a70? Alt a52? Stor är den iaf.

Någon som vet hur jag löser problemet? Måste ha att de funkar 
10 REPLIES 10
Nagarebozhi
Samsung Members Star ★★
Options
Check "about phone" in settings to see what model you have.
0 Likes
Nagarebozhi
Samsung Members Star ★★
Options
0 Likes
Sledghammer
Journeyman
Options
A70. Tack
0 Likes
Sledghammer
Journeyman
Options
Tack men redan kollat där. Dom wifi samtal menyn är borta. Allt med wifi samtal är borta efter uppdateringen.
Var tack vare den sidan ja hitta denna plattform.
0 Likes
Nagarebozhi
Samsung Members Star ★★
Options
Can it be your phone carrier whom have removed the option for wifi-calls, i found this info online:

"Tryck på Wi-Fi-samtal. Om alternativet inte visas innebär det att operatören inte har stöd för funktionen. Du kan använda Wi-Fi-samtal utan en tjänst hos vissa operatörer. Om din operatör inte erbjuder Wi-Fi-samtal kan du fortfarande använda en voice over IP-tjänst."

What's your carrier?
0 Likes
Sledghammer
Journeyman
Options
Telenor har jag, enligt deras hemsida så skall dom ha det. Haft Telenor sen 7 år tillbaka cirka
0 Likes
Nagarebozhi
Samsung Members Star ★★
Options
That's strange, because Telenor hasn't Galaxy A70 listed for the models supporting Wifi-calls.Screenshot_20221103_154929_Edge_1000000171_1667486982.jpg
0 Likes
Sledghammer
Journeyman
Options
Den listan hittade inte jag. Hmm får ringa Telenor och fråga då. För funkade ju imorse och de senast 1året.
Kan dom har plockat väck den funktionen då för mobilen börjar bli till åren?
0 Likes
Sledghammer
Journeyman
Options
Den listan hittade inte jag. Hmm funkade ju imorse och funkat toppen senare året.
Kan det vara så att dom plockat bort den funktionen då? Då den börjar väl bli lite halv gammal
0 Likes