Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Wallet raderat alla mina kort

(Topic created on: 17-07-2025 07:25 AM)
95 Views
nabbeS
First Poster
Options
Är det någon annan som har varit med om att samtliga kort samt id-kort plötsligt har försvunnit från samsung wallet?
3 REPLIES 3
18552286R3
Pathfinder
Options
Kortutgivaren kan ta bort ID kort eller bankkort pga säkerhetsbrister eller inaktivitet.

Kolla skräppost på din primära e-post om det finns nått meddelande du kan ha missat.

Skärmlås behöver vara aktivt har jag för mig och är du "inaktiv" kan det bli så att banken tar bort betalkort.

Kan vara en glitch i själva appen.
0 Likes
Dina HM
Moderator
Moderator
Options

Hej @nabbeS ,

Jag hoppas att du mår bra. Här är några saker du kan prova för att få allt att fungera igen i din plånbok:

- Se först till att din Samsung Wallet-app är uppdaterad. Nya uppdateringar innehåller ofta buggfixar som kan lösa problemet.

- Ibland hjälper lite rensning! Gå till Inställningar → Appar → Plånbok → Lagring och tryck sedan på Rensa data. Öppna sedan appen igen och se om dina kort visas.

- En enkel omstart kan ibland åtgärda mindre problem, så starta om telefonen för säkerhets skull.

- Om dina kort fortfarande saknas kan du behöva lägga till dem manuellt igen. Se till att du har din kortinformation till hands för att göra processen snabb och enkel.

Hoppas att detta hjälper! Hör av dig om du behöver mer hjälp.

DinaHM_1-1752912840677.png

الفيلي
Explorer
Options
❤❤❤❤❤❤❤❤👏❤❤👏
0 Likes