Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Studentenkorting werkt niet. Website offline of email-domein niet herkend

(Onderwerp aangemaakt op: 21-12-2022 02:05 PM)
569 Weergaven
veoronox
Journeyman
Opties

Ik heb laatste tijd veel problemen met de Studenten-pagina. Wanneer ik mijn emailadres invoer van mijn opleiding, werkt hij vaak niet. Ik zie dan een rode balk. maar op andere momenten geeft de pagina helemaal geen feedback en komt er pas na 1 - 1,5 uur een email binnen om het te bevestigen. Ook heb ik dat de website opeens een Error_500 geeft als ik probeer het te benaderen, dit is vaak nadat ik probeer mijn emailadres in te voeren, dat hij lang aan het laden is en opeens offline is.

Het vreemde is, twee weken geleden kon ik (na 1,5h wachten) wel met mijn emailadres in het studenten portal. Maar nu weer niet. 

Ik zag veel dezelfde posts hierover met gelijksoortige problemen. Mijn emaildomein is "@student.hhs.nl" (Haagse hogeschool studenten) 

7 Antwoorden
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @veoronox, welkom! 

Bedankt voor de uitleg, heb je hier ook contact over opgenomen via één van de servicekanalen? Zelf ervaar ik deze issues amper maar je kunt mij gerust ook even een privébericht sturen, dan probeer ik je verder te helpen. 

Groeten, 

Joey

veoronox
Journeyman
Opties

Goedemorgen JoeyH.

Ik heb ooit in het verleden geprobeerd contact te hebben hierover via Twitter van Samsung, helaas zonder reactie. 

Ik denk zelf dat het een soort tijdelijk herhalend foutje in het systeem van Samsung-Studentenportal zelf is want via andere browsers en emailadressen (geleend van een vriend voor het testen) werkte het op het ene moment ook niet, en op het andere moment (via hetzelfde apparaat en browser) wel. Gisteren in de middag werkte bijvoorbeeld mijn eigen emailadres ook weer voor even, met later in de avond weer hetzelfde probleem als beschreven in mijn startpost. 

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Ah oké! Dit is vooralsnog niet echt een bekend probleem of iets maar misschien heeft het met de cookies in de browser te maken, in dat geval dien je deze te verwijderen en zou het daarna weer geheel naar behoren moeten werken.

Groeten, 

Joey

veoronox
Journeyman
Opties

Goedeavond Joey. 

Ik heb het even opnieuw geprobeerd op verschillende apparaten waaronder smartphone, laptop en desktoppc en met cookies verwijderd. Desondanks 'dat merk ik dat ik op elk apparaat hetzelfde probleem ondervind. Kan dit mogelijk liggen aan het domein van mijn hogeschool? Dat hij het domein de ene keer wel accepteerd, en de andere keer een rode streep weergeeft. 

veoronox_0-1672598663172.png

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @veoronox, het ziet er in dit geval naar uit dat het niet aan het domein ligt maar aan of je van te voren wel bent ingelogd met jouw Samsung account. Kun je daar eerst eens mee inloggen en het dan nog eens proberen met jouw studentenmail? 

Groeten, 

Joey

0 Likes
veoronox
Journeyman
Opties

Dat lijkt het inderdaad op te lossen. Gek dat het nergens op de pagina te vinden was dat je eerst moet inloggen op de hoofd-website met een samsungaccount voordat dit werkt, of had ik iets over het hoofd gezien?

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Mooi dat het is gelukt, @veoronox 😄 Ik denk trouwens dat je gelijk hebt, en dat dit simpelweg (nog) niet zo duidelijk staat aangegeven op de website. Fijn weekend!

Groeten, 

Joey

0 Likes