Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Go to solution Solved

Skulle få laddare som kompensation?

(Topic created on: 30-03-2022 10:35 PM)
774 Views
Lordcarlsson
Student
Options
Hörde att pga förseningen med mobilen så skulle man kunna bli kompenserad med en laddare. Någon annan som hört det eller kanske vet hur man går tillväga för att få den?
0 Likes

1 Solution


Accepted Solutions
Solution
Lampyridae
First Poster
Options
Har hört samma löften via Telia, ser dock ingenstans vart jag skulle kunna ta del av detta.

Edit: Hittad! Finns näst längst ner under Benefits (Förmåner).

View solution in context

11 REPLIES 11
Solution
Lampyridae
First Poster
Options
Har hört samma löften via Telia, ser dock ingenstans vart jag skulle kunna ta del av detta.

Edit: Hittad! Finns näst längst ner under Benefits (Förmåner).
Lordcarlsson
Student
Options
Hittade det. Tackar så hjärtligt 👍
MarcustT
Community Manager
Options

Hej @Lordcarlsson 

Toppen att du hittade det :smiling-face: 

Informationen  bör du fått från din återförsäljare. 

/Marcus

0 Likes
Rasmus2003
First Poster
Options
Hittar inte?
0 Likes
Wilobo
Apprentice
Options
Lyckas inte riktigt, otydliga instruktioner. De efterfrågar serienummer (men inte det som står under om telefonen i inställningar), liksom modellnummer och ett artikelnummer som är lika svårt att hitta. Varför inte bara samma info som för earbuds-erbjudandet.
0 Likes
MarcustT
Community Manager
Options

Hej @Rasmus2003 

Ledsen för sent svar,  här finner du länken med : Start | Samsung Kampanj (veddestagruppen.se)

 

/Marcus 

0 Likes
MarcustT
Community Manager
Options

Hej @Wilobo 

 

Jag håller med om att det är lite snurrigt, jag har rapporterat in detta och hoppas på den uppdatering så snart som möjligt som gör det enklare för alla att registrera sig. 

 

Om du har en telefon eller en Tab som har ett IMEI nummer, skriv in telefonen/Tabens IMEI nummer där man frågar efter serinummer. 

Har du en TAb som saknar IMIE nummer skriv 4 nollor i början och där efter serinummret.  tex :"0000X154869234f" . Modellen /SKUn finner du oftast på kartongen till telefonen/Taben. 

Du skriver att du har en "lila" då finns tex :SM-S901BZVDEUB som du kan välja.

 

Hoppas du får till det :smiling-face: 

/Marcus

 

0 Likes
Wilobo
Apprentice
Options
Det är inte främst snurrigt, det är ofullständigt och instruktionerna går inte att följa, kan inte förstås annat än att de aktivt vill förhindra alt försvåra för kunder att få tillgång till det som Samsung utlovat. Jag har försökt igen, men formuläret accepterar inte min ansökan.
0 Likes
WireWrangler
Samsung Members Star ★
Options
0 Likes