Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

SG 22 s ultra kampanj med earbuds värda 2650kr

(Topic created on: 20-01-2023 08:10 PM)
347 Views
shasweden
Journeyman
Options

Jag har telenor o dom hade en kampanj, köp en sg22 s ultra o få ett par earbuds pro med på köpet, värd 2650kr.

Det var budsen som avgjorde att jag valde 22 s ultra, men jag fick inga buds!!!!!
Har hållt på i ett år snart o det svaret Samsung gav mig äntligen, igår ett svar. Produkterna i kampanjerna räcker tyvärr inte år alla, så vi ber om ursäkt och betalar 1000kr till köparen....
Alltså 1650kr lurar dom köpare på.
Det är bedrägeri, för det finns ingetnfinstiltnsom säger det.
Så jag har skrivit till direktören o gett hen en sista chans att ge mig ett par buds, eller dom 1650kr som ingick i den kampanjen, som var avgörande för att hag skulle välja den telefonen. 
Jag har varit i kontakt med ARN o dom säger att jag ska ha ett par buds värda 2650kr, inte 1000kr, som nått tröstpris.
Så rättar dim inte till detta bedrägeri. Kommer jag attngöra en polisanmälan.
Är det fler än jag som varit med om detta, kontakta mig, så gör vi det tillsammans!!
9 REPLIES 9
KittylovesKitty
First Poster
Options
Synd att de håller på så, så är det med företagens kundtjänster här i Sverige snålheten smittar av sig liksom
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej!

Vi beklagar problemen du upplevt med denna kampanj! Tack för din feedback, den är viktigt för oss. Jag kommer skicka vidare din feedback internt till berörda, så att vi kan förbättra informationen mellan våra partners och Samsung för kommande kampanjer.

/Emmi
shasweden
Journeyman
Options

Kan nu tala om att Samsung tagit ansvar o kommer att skicka ett par, dock ett år efter. Så jag hoppas jag får ett par buds pro 2, för all tid o energi jag lagt ner på mail. Samtal. Besök i butiken. Jag åker färd tjänst o varje resa kostar 54+64 tor. Så jag har nog lagt ut över 1000kr på att få dom.
Men jag är tacksam att dom till sist gör rätt för sig, så jag förväntar mig buds pro2. Eftersom värdet på dom är just 2750kr.. Telenors lösning, täcker iaf kostnaderna för mina resor till butiken. Tak Samsung!!

0 Likes
shasweden
Journeyman
Options

Nu när jag skrev här. Så fick jag både mail o samtal från Samsung.. Hoppas att dom skickar buds pro2. Jag har väntat i ett år ovlagt ned så mycket tid på att skriva oringa o besöka Telenor butiken. Annars är dom snåla. Andra företag som har gjort fel, har omedelbart ställt allt tull rätta o har tom låtit mig behålla det dom skickat fel, o sen skickat rätt utan kostnad, eller som i julas så var ett ganska dyrt julpynt, een liten julby med ledlampor o ett tåg som åkte genom ett berg, dom kontaktade mig inte innan jul, så jag limmade ihop det trasiga o det vart nästan bra, men dom sände tillbaka pengarna utan att begära tillbaka varan. 
Så det finns justa företag, som är rädda om sina kunder. Telenor var i kontakt med Samsung från dag ett, så vad ska man säga?? Tack iaf, ett år senare.

0 Likes
shasweden
Journeyman
Options

Förväntar mig ett par buds pro2 för ett års väntan o för all tid på mail, samtal, resor till Telenor butiken, som var i kontakt med er från dag 1.
O jag har varit I kontakt med supporten, veddigegruppen, som skötte kampanjen hur många gånger som helst. Så nu vet jag var man ska göra om ni gör fler fel, för jag byter nog inte telefonen i år. Utan behåller denna, så kan jag byta abonnemang till ett annat mobilföretag. Det ha varit mycket problem med Telenor. Men tack för ni tillsist tog ert ansvar. Det glädjer mig.

0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @shasweden 

Skönt att höra att vi kunde hjälpa dig och att du blev nöjd. Du kan höra av dig på PM framöver om jag kan hjälpa dig med något mer 😊

/Emmi
0 Likes
shasweden
Journeyman
Options
Idag fick jag mina Buds "2" pro, och jag är så glad.
Dom sitter på laddning o snart får jag höra ljudet, som jag väntat på.
Tack Samsung, att ni ställde allt till rätta!!
shasweden
Journeyman
Options
Ja, det är nog så.
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Härligt att höra! Glad lysning! 🎶😊

/Emmi
0 Likes