Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Samsungs hysteriska uppdateringen förstörde mobilen!!!

(Topic created on: 30-05-2022 01:07 PM)
88 Views
Options

När mobilens appar fungerar som dom ska så man har nytta av dom då vill man INTE ha störiga uppdateringar som sabbar hela appens funktion så den inte går att använda som den ska! Jag hade installerat Samsung Healt 5.17.1.003 som visar kaloriintag vs förbrukning och allt funkade fint med alla maträtter jag hade i listan men säg den glädje som varar för idag har Samsung uppdaterat Healt så den inte visar det den ska!!! Helt förstörd, hur ska man kunna använda den nu när den inte visar något av värde?? Kan man stänga av uppdateringarna så man kan använda apparna som det är tänkt eller ska man börja använda papper och penna igen???

Jag får inga svar från Samsung var jag än skriver, denna appen är nu inte till någon hjälp alls, som samsungs support !  Varför kan saker och ting inte få fungera???  varför ska allt uppdateras till dumhet?? Vad ska jag ha den till nu när man inte ser vilken kaloriförbrukning och intag jag har som i ver 5.17.1.003??

Någon som vet???? Tacksam för svar FOOORT!

Går det ändra den nya fula skitappen så den visar det den ska eller???

2 REPLIES 2
Options

Jag fick hjälp nu på samsung chatten, eller rättare sagt, det fans inget att göra åt den nya dåliga meningslösa Health appen så jag avinstallerade den stängde av uppdateringarna i galaxy store och installerade den fungerande ver 5.17.1.003 igen så nu kan jag använda den som den skall, dvs till kalori vs förbruknings kontroll.

0 Likes
JakeSully
Helping Hand
Options
I bland sker det buggar och problem i appar som får uppdateringar. Så om du får något sådan rapportera det till utvecklarna via google play store/galaxy store så dom vet och inkludera app version, mobil model och vilket android version och exakta problemet så kommer dom att kolla på det och fixa felet och sedan rulla ut en till app uppdatering som löser felet.
0 Likes