Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Samsung tangentbord

(Topic created on: 04-02-2022 11:13 PM)
2374 Views
FiaE
First Poster
Options
Min S10+ fick nu UI 4. 
Jag har samsungs egna tangentbord och har emojiknappen där det originellt är ett kommatecken. 
Men ser nu när jag är inne på emojis att det har förändrats lite. 

- Bland annat så är numera kategori-raden för emojis ovanför själva emojisarna, inte nedanför som innan. 
-Och att där det tidigare var en knapp för "tillbaka till bokstäver" inte existerar (från vänster sett på emojis har det tidigare varit ett pyttelitet tangentbord för att markera att komma tillbaka till bokstäver).

Är det någon som vet om detta går att ändra? 
Jag saknar min lilla "tillbaka" knapp på vänster sida för att smidigt byta mellan bokstäver och emojis..

Tidigare har jag även haft layouten att översta redan med clipboard, rita etc är borta. Men med nya layouten så verkar jag inte hitta om/att man kan ta bort raden med "huset, emoji, kugghjul".

image
Google bild, innan uppdatering med min saknade "tillbaka" knapp längst till vänster.



image
Nuvarande layout från min telefon, "tillbaka"-till-bokstäver-knappen längst upp till vänster bredvid blåa huset..


1 REPLY 1
dinosar
Student
Options
Exakt jag vill ha tillbaka emoji symbolen till längst ner på tangentbordet vilket jag inte vet hur man gör
0 Likes