Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Samsung inbytes kampanj klocka

(Topic created on: 24-05-2022 02:02 PM)
145 Views
impulse
Apprentice
Options
Hej,
 Jag fyllde infon av min gamla galaxy klocka och kom till formuläret där infon över nya klockan, imei, köpinfo/kvitto,mm, ska fyllas i.
Men jag råkade stänga den sidan. 
Nu kommer jag inte åt den igen.
Hur ska jag göra?

Mvh Jimmy 
0 Likes
5 REPLIES 5
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @impulse 

Kan det vara den här sidan du letar efter? 😊

Byt in din använda klocka | Samsung Sverige

/Emmi
0 Likes
impulse
Apprentice
Options
Hej Emmi. Den sidan kommer jag åt. Och jag kan välja min gamla klocka. Men problemet är när jag ska lägga in imei numret. Jag har ju redan lagt till den och kommit till nästa sida(formuläret), men råkade stänga den. Nu kan jag inte komma dit, för att jag (såklart) inte kan skriva samma imei nr. Se bild. Screenshot_20220524-115231_Chrome_6416_1653385951.jpg
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @impulse 

Hmm okej då är jag med - det låter som att det blivit någon sorts spärr på ditt IMEI-nummer. Skicka mig ett PM med ditt IMEI-nummer så skickar jag det vidare internt hos oss 😊

/Emmi
0 Likes
Fred1234
First Poster
Options
Jag har samma bekymmer mitt IMEI blev spärrat och blev ombedd kontakta Foxway, väntade flera veckor utan svar. Tog bort en siffra för att komma vidare, registrerade inbyte med kvitto men har inte fått något svar eller inbytesemballage på flera veckor.
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @Fred1234 

Nej var tråkigt att det blev spärrat och att du inte hört något! Ibland kan mailen hamna i skräpposten, så kika där. Om du inte har fått något svar så skicka mig ett PM med ditt IMEI-nummer och mailadress (som du använde vid registreringen) så ska jag kolla vidare hos oss 😊

/Emmi
0 Likes