Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Gt-e1190 MCK code (unfreeze code)

(Onderwerp aangemaakt op: 25-04-2023 11:16 AM)
881 Weergaven
Ronald29
Student
Opties

Beste mensen, ik heb een kleptoestel Samsung Gt-e1190 en die is helaas vergrendeld met een wachtwoord, waarschijnlijk veroorzaakt door te veel unlock pogingen.

Nu weet ik niet of dit de juiste site of rubriek is, maar wie weet wat de MCK code is en de procedure om dit d.m.v. een formule te ontgrendelen ?

IMEI: 356726057898900

Nu heb ik Samsung USB driver for  Mobile phones 1.5.49.0 en soortgelijke drivers geprobeerd en ik ben bezig geweest met 2G Tools 350028, Samsung Tool Pro (verscheidene versies) en Octopus Samsung 2.6.3 om het via de computer te ontgrendelen maar dit lukte ook niet. Ik heb de data kabel (usb), maar de computer kan de card niet vinden.  Vaak zoeken dit soort programma's alleen naar printercom poorten.  Bij de Siemens M35i is dit geen probleem, want die datakabel moet wel op de printercom poort aangesloten worden. 

Dus wie heeft bruikbare tips (software, drivers, sites) of kan de code belangeloos verstrekken ?

Alvast bedankt.

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Niemand hier, die toestellen horen in het museum joh. Wat wil je ermee doen? Je kan deze vraag beter op het XDA forum stellen. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Ronald29
Student
Opties

Beste Rohit, ik had eigenlijk op een wat waardevoller antwoord gehoopt dan "weggooien" en je bent oud.  Kennis op forums is ver te zoeken tegenwoordig, begint meer op een chatsite te lijken.  Samsung heeft een code gegenereerd en deze geplaatst op mijn toestel.  Dit is een Samsung site, dus ik neem aan dat ik dan met Samsung correspondeer, of is dit gewoon een gezelligheidsrubriek zonder kennis ?  Hoe kom ik in contact met iemand die kennis van zaken heeft ?  

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

support voor dat toestel is allang voorbij. Als je mijn advies opvolgt ben je sneller geholpen waarschijnlijk. Ik denk niet dat je hier veel mensen zal vinden die dat toestel nog hebben namelijk.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als er een wachtwoord op het toestel zit kun je deze er niet zomaar vanaf halen. De enige optie is om het toestel opnieuw te installeren. Dit kun je het beste laten doen door een servicepunt. Ik ben alleen bang dat ze geen software hebben voor een toestel dat zo enorm op leeftijd is maar je kunt het proberen.

Als je het recovery menu kunt vinden kun je zelf ook een poging doen om het toestel een Factory wipe te geven.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Servicepunt heeft dit allang niet meer.

0 Likes