Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Samsung girigpung

(Topic created on: 27-04-2022 04:46 PM)
318 Views
AlfHEIDERMARK
Apprentice
Options

Jag har undvikit Apples produkter för jag tyckt att de är giriga. Men, nu tror jag att Samsung girigpung är värre. Jag har senaste åren köpt en Zfold Zflip en Samsung tab 7 och nu senast en Samsung tab ultra. Ett tu tre slutade min penna att fungera. Jag kontaktade deras support. Räknade med att de skulle säga. Ge mig adressen så skicka vi en ny. Nej, det sa de inte. De sa att jag skulle åka till en av sina butiker. Väl där uppdagades att stiftet gått sönder. De hade inga stift där utan måste beställa det. Det skulle kosta 50 kr. Men det måste väl gå på garantin. Nä, svarade han. Jag blev så paff att jag bara gick därifrån. Tyvärr verka det inte finnas någon mailadress jag kan skicka mina klagomål. Deras hemsidor verkar bara vara gjorda för att ge dem beröm. 

Fy fan Girigpung

8 REPLIES 8
Kellzie
Apprentice
Options
Brukar man inte få med extra tippar på S-Pen i förpackningen? För med tipp menar du silicone tippen?
0 Likes
AlfHEIDERMARK
Apprentice
Options
Nej det tror jag inte. Men jag är bara förbannad att när man köper deras flaggskepp att de inte just ge mig en ny penna
0 Likes
JakeSully
Helping Hand
Options
Nyare modellerna så kommer inte det utbytbara tippar. Som det gjorde i tidigare modellen, vet ej varför. Troligen för tippen inte är utbytbara på nya s-pen gissar jag på.
Kellzie
Apprentice
Options
Ajdå det var illa. Tycker silicontippar på stylus pennor slits ju väldigt fort. Speciellt om man använder den flitigt.
0 Likes
JakeSully
Helping Hand
Options
Håller med, även min note 20 ultra kom heller inte med utbytbara tippar. Hade varit bra om dom hade kvar det så man kunde byta.
0 Likes
Kellzie
Apprentice
Options
Absolut det håller jag med om. När jag köpte samsung original fodral med s-pen för min S21 Ultra så fick jag däremot med extra tippar till den! Så där kan jag inte klaga. Det gjorde att jag i sin tur trodde detta var standard men det var långt ifrån hur det är.
0 Likes
AlfHEIDERMARK
Apprentice
Options
De exempel ni ger förstärker ju Biden av Samsung som giriga.
0 Likes
Krumbukt
First Poster
Options
Kastar in en helt spontan kommentar med mycket lite allmänintresse; Va jag trodde stiftet skulle kosta mer. Det var min första tanke.

(Jag fattar att det inte är 50kr som är problemet. Det är själva principen och att butiken inte lagerhåller ett enda stift /tipp . jag vet inte vad det korrekta namnet är..)
0 Likes