Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

SAMSUNG GALAXY TAB S8 ULTRA

(Topic created on: 04-04-2022 02:48 AM)
Maik Plaster
First Poster
Options

Jag förbeställde Samsung Galaxy Tab s8 ultra den 14 februari 2022. Än idag har jag inte fått det. Hittills har det inte kommit något tydligt uttalande från Samsung om när det kommer att levereras. Om man tittar på olika näthandlare så skriver de att det levereras från 2 maj. Jag saknar ett brev från Samsung om hur man går tillväga och om det finns ersättning för att vi väntar i någon form. Själv har jag aldrig blivit stående så här.

0 Likes
2 REPLIES 2
Jeppen
First Poster
Options

Beställde min S8 ultra 22/2 med besked att de skulle börja sändas ut den 4/3 alltså för en månad sen

Önskar att Samsung kunde lägga ut information om vad som händer på hemsidan så man slipper gå in och kolla beställningen varje dag (och bli besviken) eller via mejl

0 Likes
JakeSully
Samsung Members Star ★
Options
Tänk på dom flesta butiker har preliminära datum, så bara för dom visar en datum är det inte garanterat det kommer till dom tills dess, har sett andra butiker fått skjuta upp datumet också flera gånger pga dom inte fått in galaxy tab s8 ultra i lager. Så det är inte Samsungs fel då dom har heller inte fått exakta leverans datum från fabriken. Sedan har det varit hög belastning denna gång enligt dom att det har varit ovanlig många som har förbokat denna tab.
0 Likes