Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Samsung Galaxy S22+

(Topic created on: 28-02-2022 03:16 PM)
201 Views
malicactus
Apprentice
Options
Hej!

Jag förbeställde min Samsung Galaxy S22+ 2022-02-14 men min order står fortfarande bara som "behandlas" på mina sidor. Inget om att den är skickad och inget om att den är försenad heller.

Har ni fått era? Hur lång tid ska jag vänta? 😞
0 Likes
7 REPLIES 7
Toknicke
Pioneer
Options
Hej
Chattade med Samsung innan eftersom jag väntat på ett skal till min ultra.
Jag fick svaret att de packar för fullt men de är försenade pga att många beställt. De skrev räkna med att ha det du beställt den här veckan
malicactus
Apprentice
Options
Hej! Hoppas det stämmer... tack😊
samium2022
Explorer
Options
Contact support. I ordered on 22-02-22 and got on 24-02-22
AnetteEO
First Poster
Options
Jag väntar också på en förbeställningsorder. Riktigt dålig info från Samsung shop faktiskt. Har kontaktat support dagligen sedan förra veckan och får liksom bara halvdana svar eller blir bollad vidare. Fick nyss ett sms från DHL med beräknad leverans trots att orderns status inte ändrats när jag loggar in i samsung shop. Jag skulle nog haft is i magen om jag vore du. De verkar ha riktigt hög belastning. Men riktigt dåligt med den bristfälliga informationen.
kalle007
First Poster
Options
Jag fick min samsung g22 ultra i 23 februari från min operator.
malicactus
Apprentice
Options
Jag fick också ett mail ikväll där det verkar som att de har skickat skalet jag beställde och ear buds men spårningslänken funkar inte... hoppas att det uppdateras imorgon och att dina produkter kommer snart 😊
SophiaH
First Poster
Options
Har beställt från min operatör den 18e och ej inte fått någon mobil ,dom har inte ens fått någon leverans från Samsung säger dom.
0 Likes