Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

S22 ultra problem

(Topic created on: 05-04-2022 07:57 AM)
1153 Views
maxlundberg
Student
Options
Fruktansvärt onöjd med telefonen, telefonen laggar och är seg, problem med samtal, uppstår brus ljud till och från hela tiden, mina andra 2 kollegor har samma problem med likadana telefoner. 
Kollar man Netflix Youtube eller vad som hälst så är allt osynkat med ljud och när dom pratar osv. 
Kameran är seg och laggar. 
Blir bara värre med uppdateringar, telefon för 14.000 men min gammla Huawei p30 PRO var jag tusen gånger mer nöjd med. 

10 REPLIES 10
Drplastik
Explorer
Options
Har oxå liknande problem.. Samt när ja spelar upp media via blåtand i bilen så laggar ljudet nå fruktansvärt.. Har snackat med Samsung o det lät som att dom jobbar med lösning till nästa update!
0 Likes
Drplastik
Explorer
Options
Kommit en ny update nu.. Kolla om din telefon blir bättre!
0 Likes
amanda1984
First Poster
Options

Jag har samma problem som dig! Hittar ingen ny uppdatering! Kan inte se på Netflix eller andra videos för ljud och bild är inte synkade utan laggar!

 

Dessutom suger ju kameran? Jag har haft typ 5 olika Samsung S-serien under  10 års tid och aldrig varit så besviken. Förut har jag haft vanlig S eller S+ men inte Ultra. Zoomar man in med S22 Ultra x2 eller x3 så blir bildkvalitén sämre än på min S20+. Först när man kommer upp i Zoom på x4 som bilden blir bra. Skitskum mobil (och den dyraste som jag köpt hittills).

 

Inte imponerad. Och jag som velade mellan denna och Iphone 13 pro max.

0 Likes
Torpidu
Explorer
Options
jag har samma problem. batteriet är skit dåligt. laggar. blir varm som fan utan anledning. det är SJUKT många av oss med s22 ultra som har samma problem
Torpidu
Explorer
Options
ville först också köpa 13 pro max. gick med denna efter som jag alltid använd samsungs mobiler. detta blir min sista samsung mobil. aldrig mer samsung. iphone nästa gång. har s22 ultra. skit dåligt batteri, UI lagg, varm som fan m.m
Tuvestam
First Poster
Options

Har samma problem med att bild och ljud är osynkade. 

0 Likes
Kajjen
First Poster
Options
Hade samma problem med att det laggar bild mot ljud, stängde av alla appar tömde cache och tvingade avstängning genom att hålla in avstängningen till samsung står i rutan, därefter blev det bättre
0 Likes
maxlundberg
Student
Options
Jajjemen samma här. Ogillar iPhone igentligen, blir å beställa en iphone 13 pro max, bara inse att dom slår dom flesta telefonerna på marknaden:).
Linslus
First Poster
Options
Kameran i S22 ultra är milt sagt en besvikelse. Hade en Sony för 8 år sedan som tog bättre bilder...
Blir knappast bättre av att jag tidigare haft en Huawei P30 pro, som slår allt.
0 Likes