Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

S21

(Topic created on: 16-05-2022 07:56 PM)
283 Views
Jompa
First Poster
Options
Tja 
Nån som kan veta nåt om följande

När jag ringer så går det fram signaler men mottagaren kan inte svara, dom ser att jag ringer och svarar dom så hör dom inget, under tiden det händer så hör jag bara på min sida att det ringer, jag märker aldrig av att dom svarar
0 Likes
3 REPLIES 3
Engbom85
First Poster
Options
https://www.rootmeguide.com/common-problems-in-samsung-galaxy-s21-ultra

Hittade den länken när jag letade efter vad som kan vara fel på min Samsung. Den dyraste och struligaste telefon jag ägt. Kommer aldrig köpa en Samsung igen. Fattar inte varför dom får så bra betyg i recensioner. Haft iPhone och Huawei innan och har aldrig behövt googla efter vad man ska göra när gpsen inte fungerade eller gyroskop eller ljus sensorn för skärmen eller sensorn som känner av när man pratar i telefonen så skärmen släcks så man inte trycker av samtalet med kinden eller knappar in på nån app och om skärmen slocknar går det fan knappt få liv i den igen
0 Likes
ThomasHuldt
Apprentice
Options
Haft samma problem på olika märken....oftast, så gott som alltid löser det sig genom att båda startar om sina mobiler.
Ringer man genom en app så kan det lösa sig genom att avinstallera appen och sen installera den igen....sällan det är det, men men
0 Likes
AndersHermansson
First Poster
Options
Har märkt av det också. Behöver ofta ringa upp på nytt.
0 Likes