Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Säkerhetsuppdatering

(Topic created on: 03-10-2022 03:37 AM)
75 Views
Metalarc
First Poster
Options
Hej, idag 3:e oktober har det ännu inte kommit någon säkerhets eller mjukvaruuppdatering till min Z Fold 4. Den är fortfarande på 1 juli. 
Ni har ju lovat månatliga uppdateringar, vad har hänt, och när börjar de dyka upp?
0 Likes
3 REPLIES 3
Anonymous User
Not applicable
Options
Hej! Z fold 4, Märkligt, den gavs ut i Augusti om jag inte har fel. Men du ordna en Augusti månad? inte 1 juli. Hur som helst, min 22+ Har 5 har säkerhets korrigeringar efter det. Jag skulle åter lämna den var köpt den eller ringa Samsung Sverige och tala om problemet. Det är inte acceptabelt att bli utan dateringar.
Anonymous User
Not applicable
Options
Såg nu i program varu sättningar att en kan välja automatiskt uppdatering vid anslutning till Wi-Fi. Är den från så kommer ej uppdateringar automatiskt, manuellt isåfall.
0 Likes
RoyalKin
Pathfinder
Options
Alla uppdateringar kan komma tidigt eller i slutet av månaden men om inte i slutet månaden så kan dom skippa nuvarande månad och göra nästa uppdatering redo för tex november månaden. Allt hänger på om det dyker upp problem eller hur deras test går. Allt tar tid göra. Om du vill ha bättre svar så rekommenderar jag att fråga cm ( Community Manager) eller ställa fråga direkt till samsung.

Jag kollade precis om det fanns uppdatering just för din mobil och det ska finnas som Släpptes i september. Kan du inte uppdatera så rekommenderar jag och att lämna in din mobil till en samsung verkstad eller där du köpte den så får experter kolla på den.SmartSelect_20221003_122239_Samsung Members_2451_1664792560.jpg