Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Raderade objekt fr kalender tillbaka?

(Topic created on: 25-01-2023 07:30 AM)
363 Views
lizzys
Navigator
Options
När jag idag gick in via inställningar, enhetsvård och sedan lagring upptäckte jag flera gamla händelser i papperskorgen från min kalender som jag tidigare raderat, hur är detta möjligt att de syns där igen? Vissa händelser var från förra året och det är ju mer än 30 dagar sedan jag raderade dessa... jag vet som sagt att jag raderat dessa o tömt papperskorgen så det är väldigt konstigt de är tillbaka igen i papperskorgen
3 REPLIES 3
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @lizzys 

Det är nog olika beroende på vilken kalender du använder. Du behöver radera innehållet i papperskorgen, så det kan vara därför dina kalenderhändelser syns där 😊

/Emmi
0 Likes
jahcecilia
First Poster
Options

Idag när jag skulle lyssna på mina inspelningar så var de borta. Jag behöver verkligen få tillbaks dem när de ingår i ett rättvist ärende och där bevis finns. Hur kan jag få tillbaks mina inspelningar? Kan ni hjälpa. Mvh jahcecilia

0 Likes
Daniel-M
Moderator
Moderator
Options

Hej, 

Hur du får tillbaka inspelningar beror på om det är en video eller röst inspelning. Du måste ha ett Samsung konto registrerat på din enhet innan inspelningarna blev raderade för att kunna få tillbaka dom.

Om det är video inspelningar så går du in på Galleri-appen > 3 Prickar uppe till höger > Papperskorg. Här ska du kunna hitta alla bilder och videos som har blivit raderade, du ska kunna återställa dom . Ifrån att du har raderat dom så har du 30 dagar på dig att återställa dom innan dom raderas permanent. 

För röst inspelningar så går du in på Voice recorder-appen > 3 Prickar uppe till höger > Papperskorg. Samma sak gäller där att du kan återställa dom. Gör du inte det så kommer dom raderas permanent efter 30 dagar ifrån att dom raderades. 

Vi hoppas detta är till hjälp för dig!

/Daniel