Hej jag åkte till Finland och kom tillbaka till Sverige sen slutade min E-mail app fungerar krascha hela tiden och slutar fungerar!! Jag är i jätte behöv av mina E-mail konton hur ska jag göra och varför slutade appen fungerara med tanken att jag bytte nyss min Samsung s10 till Samsung A54 för att hålla mig uppdaterad angåande nyare hord vara och applikation ... det verkar efter alla dessa problem av själva Samsung produkter då känner jag fram till slutet av Samsung historia i mit liv . Hoppas verkligen att ni ska lösa detta och hjälpa mig för att det har börjat bli riktigt jobbigt . För min del vill jag inte byta varumärket men då känner jag så pass mycket tvungen att göra det med så pass många problem som dyker upp i ytan .tack på förhand MVH Wissam Hanna
När appen kraschar, öppna bakgrunds process listan --> tryck på ikonen på toppen av rutan för e-mail appen och välj appinfo. Där väljer du sedan Tvinga stopp och sen lagring välj Töm Cache. Sedan prova appen igen.
,har du två samma email konto i olika telefoner? Om det är så, då kraschar email att leverera på båda i ( vissa telefoner) försök radera appen och installera på nytt