Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Preorder S22 Offer with Buds. Official Post! [Campaign Closed]

(Topic created on: 21-02-2022 05:40 PM)
720 Views
MarcustT
Community Manager
Options

- THIS CAMPAIGN IS CLOSED -

Hi all 

Update 29/4 : registration is prolonged to 31 of May.

Pleas look in to this guides and information that you should have received from your retailer how to claim your buds and T/C if you preordered a S22,+ or Ultra.

SE: Förköp och få erbjudanden värda 3 990 kr | Samsung Sverige

DK: Forudbestil og fa et tilbud til en vardi af 2.799 kr | Samsung Danmark

NO: Forhandskjop og fa mer til en verdi av 3 990 kr | Samsung Norge

FI: Ennakkotilaajille etuja 379 euron arvosta | Samsung Suomi

After registration you get a confirmation message. Then it takes 2-5 working days (starting from 25/2) at the moment to get a response regarding your registration. 

Confirmation is sent from this email :no-reply@veddesta-kampanj.se  to you. Also look in your spam folder for it. 

Still no confirmation or any other issue with delivery etc send a ticket to Veddesta from this link: campaign-support - VEDDESTAGRUPPEN

Pleas note that it can take up to 30 days after registration until you get your buds in the mail. All stated in the information and T/C. 

If you have ordered from Samsung.com you will get you buds sent out with out a registration in members. 

/Marcus 

Pleas note that it can take up to 30 days after registration until you get your buds in the mail. All stated in the information and T/C. 

415 REPLIES 415
ssss4
First Poster
Options
Jag har köpt ingår med hörlurar men ni har skickat utan hörlurar
0 Likes
Brochs
Pathfinder
Options

Hei, dette er et litt annet tema enn det tråden handler om. For å motta hodetelefoner som følger med må du registrere kjøpet ditt i Samsung Members app på telefonen din, de blir sendt separat. Har du kjøpt direkte fra Samsung kan fremgangsmåten være annerledes. Les betingelsene der du kjøpte din enhet, og registrer kjøpet så kommer de nok etter hvert.

0 Likes
Gabbe
Apprentice
Options
Beställde nyligen en S22, men undrar hur jag ska redeema mina hörlurar, för jag har inte fått någonting på benefits.
MarcustT
Community Manager
Options

Hej 

Om du beställt via samsung.com så ska Buds följa med i beställning och dessa ska finnas med på kvitto/följesedel, gör det inte det kontakta supporten. 

Om du beställt via andra återförsäljare så beställer du detta vi Samsung Members appen.

Det kan dröja upp till 5 dagar efter det att du startat telefon tills att erbjudandet syns i appaen.

Syns inte erbjudandet efter 5dagar, skapa ett ärende via denna sida :campaign-support - VEDDESTAGRUPPEN

En länk till den kampanjen kommer komma upp efter det att förköpskampanjen är klar, 24/2. 

/Marcus

MarcustT
Community Manager
Options

Hej 

Om du beställt via samsung.com så ska Buds följa med i beställning och dessa ska finnas med på kvitto/följesedel, gör det inte det kontakta supporten. 

Om du beställt via andra återförsäljare så beställer du detta vi Samsung Members appen.

Update!, Hur du registrerar ditt erbjudande : Förköp och få erbjudanden värda 3 990 kr | Samsung Sverige

Det kan dröja upp till 5 dagar efter det att du startat telefon tills att erbjudandet syns i appaen.

Syns inte erbjudandet efter 5dagar, skapa ett ärende via denna sida :campaign-support - VEDDESTAGRUPPEN

En länk till den kampanjen kommer komma upp efter det att förköpskampanjen är klar, 24/2. 

/Marcus

Söff
Explorer
Options
Lyckades du beställa?
Jag lyckades (tillslut) men har inte fått någon bekräftelse per mejl.
0 Likes
Söff
Explorer
Options
Tjenis!
Jag försöker beställa hem buds pro enligt kampanjen för s22 ultra. Jag hade dock problem, fick inte in serienumret. När jag väl lyckades gebom att ange imei-nr så har jag inte fått nåhon bekräftelse per mejl.. Försöker få fram kontaktuppgifter till Veddesta som håller i detta? Hjälp någon? 
Gabbe
Apprentice
Options
Jag har fortfarande inte fått någon benefit. Men jag väntar några dagar.

Testa och kolla på din skräppost, brukar ligga där.
0 Likes
Tommy227
Explorer
Options
Samma problem här

Såg något svar om att leveranspappret fungerade som kvitto men där står det inte vad den kostar vilket dem ville ha 😅
Serienummret blev knasigt det också

Hur som, skulle också vilja ha en bekräftelse då dem skickas om ca 40 (!?) dagar och hur ska man veta om dem godkänt kvittot innan tiden löpt ut 🙈