Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Preorder S22 Offer with Buds. Official Post! [Campaign Closed]

(Topic created on: 08-03-2022 09:37 AM)
9681 Views
MarcustT
Community Manager
Options

- THIS CAMPAIGN IS CLOSED -

Hi all 

Update 29/4 : registration is prolonged to 31 of May.

Pleas look in to this guides and information that you should have received from your retailer how to claim your buds and T/C if you preordered a S22,+ or Ultra.

SE: Förköp och få erbjudanden värda 3 990 kr | Samsung Sverige

DK: Forudbestil og fa et tilbud til en vardi af 2.799 kr | Samsung Danmark

NO: Forhandskjop og fa mer til en verdi av 3 990 kr | Samsung Norge

FI: Ennakkotilaajille etuja 379 euron arvosta | Samsung Suomi

After registration you get a confirmation message. Then it takes 2-5 working days (starting from 25/2) at the moment to get a response regarding your registration. 

Confirmation is sent from this email :no-reply@veddesta-kampanj.se  to you. Also look in your spam folder for it. 

Still no confirmation or any other issue with delivery etc send a ticket to Veddesta from this link: campaign-support - VEDDESTAGRUPPEN

Pleas note that it can take up to 30 days after registration until you get your buds in the mail. All stated in the information and T/C. 

If you have ordered from Samsung.com you will get you buds sent out with out a registration in members. 

/Marcus 

Pleas note that it can take up to 30 days after registration until you get your buds in the mail. All stated in the information and T/C. 

415 REPLIES 415
ThomasHuldt
Apprentice
Options
Lägg in 4 nollor innan serienumret
NanooNanoo
Explorer
Options
Tryck in EMEI 1 numret så funkar det. Någon har schabblat med översättning/referens på Svenska sidan 😏 Sedan kommer mailbekräftelse från no-reply@veddestagruppen.se
Donhaakon
First Poster
Options
Kanske du har råkat ut för det jag har. Dom har tappat bort ordern. Gått 4 dagar och dom har inte hittat den än. Men hör inget om jag inte ringer dom. Supporten är rätt kass.
0 Likes
Isabelita2312
Student
Options
Jag köpte en samsung s22 ultra för en vecka sedan och jag kan inte beställa busd pro
jako_latte
First Poster
Options
inte jag heller och så jobbigt att man kan inte ringa samsung kundservice
0 Likes
kroton
Apprentice
Options
Hur gör man?
0 Likes
Gabbe
Apprentice
Options
Du ska till benefit/förmåner här på appen, och då kommer du se något med "claim your buds". Om du inte ser det, då är det bara och vänta upp till 5 dagar efter du startat mobilen. Jag ser fortfarande inte min.
kroton
Apprentice
Options
Gick nu! Tack för för hjälpen
Kammaflaje
Apprentice
Options
Får inte ens fram "erbjudandet" under förmåner. Börjar bli lite irriterad. Just nu ligger min s22 ultra hemma och fortsätter att använda min gamla s20 ultra tills samsung äntligen får för sej att skicka mitt fodral. Jag jobbar som kranbilchaufför så måste ett skydd till telefonen. Skyddet till s20 ultra är illa tilltyglat medans telefonen ser ut som ny fortfarande. Kom igen nu samsung och börja leverera både budsen och att ni skickar iväg mitt skydd så jag kan skicka iväg s20 till telia då jag nappade på deras erbjudande och behövde bara betala 2200 kr för min s22 ultra.
0 Likes
Josefin89
First Poster
Options
Någon mer som haft problem med sin mail. Den sa att min redan används och jag har inte skickat in nått 😅
0 Likes