Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Phishing mail van sa.noreply@samsung.com?

(Onderwerp aangemaakt op: 26-09-2021 08:59 PM)
2486 Weergaven
CatV
First Poster
Opties

Hi, Ik kreeg onlangs dit mailtje van sa.noreply@samsung.com.  Mijn geboortedatum had ik al in mijn account staan, dus ik vertrouw het niet en heb niks gedaan. Is dit phishing? 

CatV_0-1632682575939.png

Werk uw gegevens zo snel mogelijk bij.
We vragen gebruikers om zich vanaf vandaag opnieuw te registreren zodat we zeker weten dat we de juiste informatie over uw leeftijd hebben. We hebben deze gegevens nodig om te voldoen aan de wetten op de gegevensbescherming bij het verwerken van uw gegevens. Bij de aanmelding voor uw account hebt u een geboortedatum opgegeven die suggereert dat u jonger bent dat de wettelijke leeftijdslimiet voor de verwerking van de gegevens. Als u te jong bent, wordt uw account opgeschort vanaf 2021-09-27. Als u wilt inloggen, krijgt u de optie om uw geboortedatum bij te werken en indien nodig, contactgegevens in te voeren van een ouder of een voogd. Wij nemen dan contact op met uw ouder of voogd om ons toestemming te geven zodat u dit Samsung account kunt blijven gebruiken. We moeten uw toestemming ontvangen voor 2021-11-15. Als uw ouder of voogd deze stap niet voltooit, wordt uw account uit ons systeem verwijderd op 2021-11-15 en kunt u niet langer gebruikmaken van de Samsung-services, met inbegrip van de betaalde services die met dit account samenhangen.

Neem even de tijd om de gegevens bij te werken via de onderstaande website.
Bedankt voor uw tijd.

Opmerking: beantwoord deze Email niet. Als u vragen hebt, kunt u contact met ons opnemen via onze website:
Ga naar de klantenservice van Samsung account

CatV_1-1632682575789.png

Copyright© Samsung Electronics Co., Ltd. All rights reserved.
0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit email adres is gewoon van Samsung.
Dus je kan de boel vertrouwen.
Lees maar eens de algemene voorwaarden met de minimale leeftijd om samsung members te gebruiken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
CatV
First Poster
Opties
Hi Patrick, dank voor je snelle reactie. In mijn Samsung account staat mijn geboortedatum netjes ingevuld. Ik heb het net nog gecheckt, dus ik snap deze mail niet. En ik ben ouder dan 18.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dat is wel heel merkwaardig dan. Bel de klantenservice maar even en leg je probleem uit. Die kunnen dat zo fixen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Gebruik wel de link uit de email voor de klantenservice, dan kom je namelijk bij Content en Service van Samsung uit. De reguliere klantenservice die je op de homepage vindt kan je hier niet bij helpen, dit moet via Content en Service.

kevin-sig
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @CatV,

Als jouw geboortedatum goed staat ingevuld via: https://bit.ly/2rWLpYX, hoef je hier geen zorgen om te maken 🙂 Kan natuurlijk geen kwaad om het nog dubbel te checken, mocht je dat nog niet gedaan hebben via de gegeven link.

rsz-846676\
0 Likes