Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Onterecht geblokkeerde telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 31-07-2023 01:54 PM)
895 Weergaven
Members_Wj3R6T2
First Poster
Opties

Mijn dochter heeft enige tijd geleden gebruik gemaakt van een inruilactie bij aanschaf van haar nieuwe telefoon. We kregen van L8P te horen dat haar inruiltoestel niet binnen was gekomen. Na WhatsApp contact met Samsung op 16 juni en 18 juni gebeurde er weinig. Mijn dochter heeft 2 weken geleden weer contact gehad met Samsung en weer alle bewijsstukken verstuurd. Er zou een onderzoek opgestart worden. Tot onze verbazing wordt vandaag haar telefoon geblokkeerd, onterecht bleek bij navraag bij Samsung want het toestel was terecht. Het duurt alleen wel 24 uur voordat de blokkering opgeheven kan worden. Zij heeft haar toestel nodig en kan geen 24 uur wachten.  Vervolgens heb ik zelf gebeld met Samsung en krijg te horen dat ik kan mailen met L8P, maar dat zij waarschijnlijk niet binnen 24 uur reageren op de mail. Er is geen telefoonnummer bekend van L8P volgens de medewerker. Ik heb de medewerker zo ver gekregen dat hij mailt met L8P met de vermelding urgent!! Ik heb zelf wel een nummer gevonden maar daar krijg ik een voicemail. Ik ben nu aan het chatten met L8P, maar daar is het nu ook al 45 min. stil. Al met al een schaamteloze vertoning. Buiten haar/onze schuld om wordt haar telefoon geblokkeerd en niemand kan wat doen om die onterechte blokkering er snel af te halen. N.b. het wordt nog vreemder, tegen haar is vanmorgen gezegd dat Samsung backoffice de blokkering er af moeten halen. Iemand nog tips hoe de blokkering er af gehaald kan worden??? 

0 Likes
3 Antwoorden
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hallo,

Wat voor blokkering krijg je precies te zien? Is er inmiddels al contact geweest of een oplossing geboden?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Peter Kerremans
Apprentice
Opties

Beste

Op 20/7/2024 ruilde ik via de website mijn S24 Ultra in voor een Galaxy FLIP 6.

Mijn toestel moest binnen de week opgestuurd worden, maar ik ontving geen enkele mail en mocht mijn toestel niet zonder de mail van Loop terugsturen met de boodschap dat het dan verloren zou gaan.

Weken gaan voorbij, verschillende keren contact met Samsung klantendienst, en intussen beginnen ook de berichten te verschijnen dat mijn nieuw toestel binnenkort geblokkeerd zou worden.

Het gaat als volgt verder met in tussentijd verschillende telefonische contacten met Samsung klantendienst. Al dan niet met succes, want verschillende keren hing ik lang aan de lijn om vervolgens de verbinding te zien verbreken. Ik wil niet weten hoeveel tijd dat ik afgelopen maand al heb besteed aan het bellen van het klantendienst nummer…

21/08/2024:
INRUILORDER VIA MAIL VAN LOOP ONTVANGEN OM 19/42u

22/08/2024:
NIEUW TOESTEL GEBLOKKEERD DOOR LOOP OMDAT MIJN IN TE RUILEN TOESTEL (SAMSUNG S24 ULTRA) HEN NIET TIJDIG BEREIKTE

=>1 dag nadat ik voor de eerste maal een inruilorder mocht ontvangen, na talloze keren contact te hebben gehad met SAMSUNG KLANTENDIENST de weken ervoor, met de melding dat ik nog steeds geen inruilorder had ontvangen maar dat er wel telkens een bericht verscheen dat binnenkort mijn gsm zou geblokkeerd worden

22/08/2024: alsnog mijn S24 ULTRA opgestuurd inclusief afstandsverklaring etc… (wat achteraf bekeken zeer dom was van mij)

27/08/2024:
TRADE-IN VOORSTEL LOOP ONTVANGEN DAT MIJN INRUILTOESTEL AAN DE VOORWAARDEN VOLDEED

Na dit bericht opnieuw verschillende keren aan de lijn gehangen met Samsung met de melding dat mijn toestel nog steeds geblokkeerd is. Overigens een toestel met zowel mijn privé als bedrijfsnummer. Inclusief foto’s en dossiers…

We zijn intussen 9 september, ik probeer opnieuw contact te nemen met de klantendienst, maar de verbinding valt telkens weg.

Het enige wat ik intussen mocht ontvangen van compensatie van de klantendienst is een bon met een korting van 15%?!

Ik uit zelden frustraties via deze weg, maar dit tart toch echt alle verbeelding?! Niemand kan mij helpen, ik mag geen contact nemen met Loop, en intussen heb ik mijn S24 Ultra afgestaan voor een toestel dat ik op geen enkele manier kan gebruiken. Een toestel dat ik overigens zowel zakelijk als privé gebruik en waar talloze info op staat waar ik niet meer aan kan.

Dien ik dan echt over te gaan tot het nemen van een advocaat om verder geholpen te worden? Ik heb alle genomen stappen door mij nauwkeurig bijgehouden. Alsook de tijd die ik hieraan besteed heb, kan ik eenvoudig terugvinden op mijn facturen.

Ook één van de medewerkers waar ik op 1/9/2024 de laatste keer contact mee had via mail, reageert niet meer.

Een laatste keer dat ik probeer via deze weg.

Mvg, Peter Kerremans

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Peter Kerremans, bedankt voor jouw bericht.

Had je inmiddels al bericht gehad? Wat was jouw ordernummer? Ik kijk graag met je mee.

Groetjes,

Daphne

0 Likes