Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

Mina filer/Intern lagring

(Topic created on: 26-07-2023 10:18 PM)
lizzys
Pathfinder
Options
När jag går in i appen mina filer, intern lagring och under nödvändigt hittar jag downloads på klockslag jag inte själv har använt mobilen och det står 0 objekt i kanten..har märkt att om jag t ex läser en tidigare skickad fil i min mail så dyker detta upp där men flera ggr har jag inte ens kollat detta i min mail och ändå står det downloads på en tid jag inte själv använt min mobil?! Kan detta bara dyka upp ändå ?
0 Likes
3 REPLIES 3
BigGaben
Navigator
Options

Måste ställa några frågor för att förstå vad du syftar på.

Hade varit bra om du kan svara på följande frågor, för att bättre kunna förstå vad frågan gäller:

1. Först måste jag veta vilken mobil du använder.
  2. Vad är det som dyker upp?
  3. Är det bifogade filer i din mail som du inte öppnat upp, som ändå sparas i Downloads-mappen? Eller är det att tiden för senaste ändringen i Downloads-mappen som ändras av sig själv, även fast du har 0 filer i mappen, och utan att du på något sätt själv har ändrat något?
  4. Tar du bort allt som ligger i Downloads-mappen kontinuerligt, så som mail?
lizzys
Pathfinder
Options
Har samsung a22 . Det är själva tiden för senaste ändringen i downloadsmappen som dyker upp trots att jag har 0 filer i mappen och att jag själv ändrat något. Står datum och klockslag bredvid downloads.
0 Likes
BigGaben
Navigator
Options

Vad stod den senast på för tid som du reagerade på? Det skulle eventuellt kunna vara någon form av caching, lagringsoptimisering, eller någon annan form av automatisk automatisk resning av skräpdata på enhetens lagring. 
Orolig behöver du inte vara!

0 Likes