13-09-2022 12:08 PM - last edited 13-09-2022 12:26 PM
Jag köpte en S22 Ultra den 11/2-22, inkl Care+, direkt på Samsungs hemsida.
I köpet ingick det ett par Buds som skulle levereras strax efter telefonen. 7 månader efter leveransen av telefonen har jag fortfarande inte fått mina Buds. Jag har varit i kontakt med customerservice@shopmail.samsung.com väldigt många gånger. Mailat 30 gånger och pratat med dom i telefon 41 gånger. Jag har hört alla bortförklaringar som överhuvudtaget finns i deras register med ursäkter.
Det som ständigt återkommer under samtalen med dem är Veddesta. De påstår att många mail är skickade till Veddesta men de får ingen återkoppling, vi gör vad vi kan men vi får inget svar från Veddestagruppen. Sant eller inte?Finns det verkligen ingen på en högre nivå i Samsungs organisation som kan sätta ner foten mot shopmail och Veddesta? Är det verkligen meningen att kunder skall bli öppet lurade av Samsung och deras logistikpartners?
Hur skall vi som kund kunna få leverans av våra utlovade artiklar från Samsung? Är det verkligen rimligt och meningen att man skall behöva lägga timmar/dagar under 7 månader på att jaga Samsung? (utan resultat)
Hoppas det finns någon här inne från Samsung som kan svara på detta.
13-09-2022 01:53 PM - last edited 13-09-2022 01:54 PM
Hej @Members_6n9d7Vb
Tack för din feedback och meddelande!
När du handlar på en kampanj på vår site, samsung.com, så ska du själv lägga i produkten som ingår i kampanjen i din varukorg. Detta står i kampanjbeskrivningen och i våra T/C.
Därefter kommer kampanjprodukten att skickas tillsammans med din order, om du av någon anledning inte har fått kampanjprodukten så kontaktar du enklast Samsungs support som kommer skicka ut detta. Veddestagruppen skickar inte ut kampanjprodukter när du beställer från samsung.com.
Däremot är det väldigt olyckligt och tråkigt att du inte fått denna information tidigare när du hört av dig till vår support. Jag ber så mycket om ursäkt för det!
Skicka mig gärna ett PM med ditt ordernr så ska jag ta detta vidare internt hos oss och se vad som hänt.
13-09-2022 08:50 PM in
Hur och var skickar jag dig ett PM?
14-09-2022 10:05 AM in
Hej @Members_6n9d7Vb
Klicka på din profilbild och sen på Messages. Där kan du välja att skriva ett nytt meddelande (vid blåa ikonen nära Inbox).
Här har du också en guide: https://eu.community.samsung.com/t5/updates-rules-faq-s/how-to-send-a-private-message-on-the-communi...
01-11-2022 12:09 AM in
01-11-2022 10:26 AM in
Hej @DanielVarg22
Här är länken till kampanjsidan: https://fold-with-tabs2022.veddesta-kampanj.se/?lang=sve
Det är samma länk som kommer dyka upp i appen sen 😊
22-11-2022 10:39 AM in
2 weeks ago
2 weeks ago - last edited 2 weeks ago
Hej @Knugen
Har du registrerat ditt kvitto för kampanjen, antingen via Members appen eller kampanjsidan: https://www.veddestagruppen.se/campaign-support-3/
Du börjar med att registrera dig där med kvitto, om du redan gjort det men inte fått svar, kolla skärpposten så mailet inte hamnat där. Om du inte fått svar så skicka ett PM till mig här med ditt namn och mail så ska jag kolla vidare på detta åt dig 😊