Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Leverans tid👎👎

(Topic created on: 20-06-2022 02:31 PM)
251 Views
thomasnordin
Apprentice
Options
Idag har det tagit 1 månad sen jag beställde min samsung galaxy s22 ultra (exclusive)

Och jag väntar fortfarande på den. Supporten hjälper inte till att kontrollera varför den är sen.

Imorgon åker jag till deras huvudkontor i kista då deras VD får förklara sig.

Jag är såå förbannad
7 REPLIES 7
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @thomasnordin 

Samsung Galaxy s22 Ultra exclusive som tillverkas i exklusiva färger, och kräver specialproduktion. Uppskattade leveransen är därför 3-4 veckor, det står även på vår produktsida när du lägger en beställning. 

Jag har skickat dig ett PM med närmare information om just din order - kika gärna i dina meddelanden här.

/Emmi
0 Likes
Frasse10
Apprentice
Options
Det var länge sen min mobil uppdaterade📱
thomasnordin
Apprentice
Options
Jag vet, jag har väntat exakt 1 månad nu. Går man in på samsungs hemsida så står det nu max 3 veckor.
0 Likes
Frasse10
Apprentice
Options
Nice
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej igen,

Det står 3 veckor när du lagt produkten i varukorgen och gått till kassan, vilket är en miss. Det ska vi rätta till. När du kikar på produkten på vår site står det dock fortfarande uppskattad leveranstid 3-4 veckor, vilket är det som gäller 😊 Jag har svarat dig i ett PM men närmare info om din order, kika gärna där. 

/Emmi
0 Likes
thomasnordin
Apprentice
Options
Hej, har du mailat mig här eller på min email adress? Har fått besked att mobilen kom till Sverige för 4 dagarsen. Men var är den?
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @thomasnordin 

Jag har skickat ett privat meddelande till dig här. Du hittar privata meddelanden om du klickar på din profilbild och sen väljer Messages i rullistan :smiling-face: 

/Emmi
0 Likes