Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Laggande videoupspelning

(Topic created on: 23-03-2022 09:29 PM)
1158 Views
igelkotten
Apprentice
Options
Är det några andra som upplever problem med video uppspelning? Det är ett irriterande bekymmer där bilden fryser sig i ca 1 sek och ljudet fortsätter vilket resulterar i att ljud och bild inte synkar när bilden tinat och börjar röra på sig
13 REPLIES 13
SamNa
Student
Options
Jaaaa, jag trodde att jag var den enda!
0 Likes
igelkotten
Apprentice
Options
Ett super irriterande bekymmer som jag inte hittar någon lösning på. Har du fått någon hjälp med problemet eller hittat någon tråd som kan leda till lösningen?
0 Likes
SamNa
Student
Options
Jag hade ringt support, dem sa att återställa inställningar. Gjorde detta men blev samma problem efter ett par timmar igen.... Ska ringa dem igen idag då dem sa att jag skulle ringa om det inte funka
0 Likes
igelkotten
Apprentice
Options
Det va ungefär så lång jag också kom. Det är väldigt intressant och se vad du får för svar den här gången. Skulle vara bra om man slapp reklamera telefonen...
0 Likes
SamNa
Student
Options
Problem Cause: After the audio was played over bluetooth, there was the problem that the size of the written data was updated incorrectly. Due to an incorrect size, the audio and video synchronization on the speaker was incorrect. Problem Countermeasure: We change the total size of written data to update normally, and the a / v synchronization problem will be fixed on Next MR. Until the next MR, we can solve it indirectly with the steps below. Whatever social media app it is, registering one app for bluetooth is enough to solve the problem. Settings -> sound and vibration -> Separate app sound -> turn on now-> app: Youtube audio device: bluetooth device. And restart the device.
0 Likes
SamNa
Student
Options
Detta hitta jag online testa detta!
0 Likes
igelkotten
Apprentice
Options
Tack för tipset.
För mig fungerade det inte tyvärr
Hoppas du fick ordning på ljudet
0 Likes
Mapa85
Apprentice
Options
Jag har precis samma problem. Ruskigt störigt! Jag vill minnas att det inte var så här när jag först fick telefonen utan att detta kom efter den senaste uppdateringen. Testat allt men problemet kvarstår.
VictorSomething
Student
Options
Samma problem här, väldigt irriterande. Dock inte det ända problemet med min s22 ultra