Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Kundtjänst

(Topic created on: 28-03-2022 10:28 AM)
391 Views
anngac
Student
Options

Hej! 
Är det bara jag som får otroligt dålig / ingen hjälp från Samsungs kundservice? Jag köpte en Serif från dem för några veckor sen, de lovade mig 3-5 dagars leverans. På dag 7 åkte jag själv till Bring för att hämta den för annars hade den kommit dag 10. Dagen efter jag beställde min tv sänkte de priset med 1000 kr. Jag skrev till dem att jag vill ha den rabatten plus kompensation för att de inte höll leveranstiden samt att jag fick åka och hämta den själv. Jag väntar fortfarande på svar från dem. I nästan 2 veckor nu, och jag hör av mig flera gånger i veckan och får samma svar; vi har inget svar till dig ännu... Vad ska jag göra? Kan någon få tipsa om hur man får tag på deras chef eller något? Det kan ju inte vara så svårt att ge mig ett svar? tacksam för tips

4 REPLIES 4
stromfan1
Student
Options
🔌 El Skatt !   . .Metroid Routern Wifi Routern Wifi_220319_171731_4207_1647706792.jpg
0 Likes
Slu6
Journeyman
Options
Nej, du är långt ifrån ensam. Både Samsungs support och dess logistik är under all kritik. Det finns mängder av trådar på olika forum som vittnar om samma saker; support som inte har svar/säger olika saker/killgissar eller telefoner och förfrankerade lådor som man måste tjata på för att få. Egentligen är det rätt otroligt att ett sånt stort företag som Samsung har sådana problem.
Något tips har jag dessvärre inte annat än att ligga på.
anngac
Student
Options

Obegripligt att det får gå till så här. Jag har lyckats få tag på en ansvarig via mail och de har sagt att jag ska få hjälp i vecka så jag hoppas på det. Tråkigt att höra att jag inte är den enda dock...

0 Likes
JakeSully
Helping Hand
Options
Bring är hopplös leverantör företag, lite offtopic men när jag köpte sak från elgiganten då ankom paketet till bring och sedan dagen där på var den lastad i fordon för leverans på kvällen. Gissa vad föraren gör? Han hade leverans jobb mellan 17 till 22 och vid kl 21 stack han hem och hans bil stod hemma hos honom i en hel timme. Liksom vilket skämt! Han kunde ju ringt kvarvarande kunder och informerat att han inte kommer kunna leverera i tid och att där av kommer han att köra tillbaka sakerna och fixa så ny utkörning görs. Jag fick ringa in till bring och fråga vad som hände och dom hade inget svar på varför han avslutade sitt pass redan kl 21 när han ska jobba till 22.
0 Likes