Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Keyboard för förbeställd tab S8

(Topic created on: 21-03-2022 08:06 AM)
222 Views
Connyaskim
First Poster
Options
Jag fyllde i formuläret till veddestagruppen för gratis keyboard till min tab s8 den 8 mars, men har inte fått något mail om att det är mottaget/godkänt. Vad ska jag göra?
Verkar fungera dåligt, då jag först saknade förmånen i member-appen.
5 REPLIES 5
Maiskis
First Poster
Options

Myself the whole app didn´t work (samsung member). I filled out the form in vedde. 26 Feb, but I'm still waiting for it to even be addressed waiting for it to even be handling. Maybe its santa brings.

0 Likes
Cribba83
Student
Options

Jag fick idag svar på min förfrågan och den blev nekad då den "Ej var in anvisad tid för Samsungs kampanj". Kampanjperioden var mellan 2022-02-09 - 2022-02-24. Vilket är lite av ett skämt då plattan släpptes den 25/2-22 så det var implicit omöjligt att få tillgång till kampanjen. Inte nog med att det här inte fungerade så har det inte fungerat överhuvudtaget att hantera något genom "Samsung Member-appen".

Jag betalade nästan 16000kr en surfplatta i tron av att jag kunde slå två flugor i en smäll genom att få ett tangentbord på köpet, men icke.

Jag känner mig en smula lurad och kan inte i min vildaste fantasi förstå hur det här kan vara hanterat såpass dåligt som det är - sen om felet ligger hos Veddestragruppen eller hos Samsung själva låter jag vara osagt. Har lagt in en "ticket" om detta så får se vad som händer..

0 Likes
MarcustT
Community Manager
Options

Hej 

Kampanjen gällde förbeställningar mellan dessa datum. 

Hade du beställt hos någon återförsäljare under den tiden? 

/Marcus 

0 Likes
Cribba83
Student
Options

Tack för snabb respons.

Jag beställde en Samsung Galaxy Tab S8 Ultra (512GB) Grafitgrå hos Inet den 9/2-2022 och hämtade ut den på releasedagen den 25/2-22. 

Har beställningsbekräftelsen och kvitto på det faktiska köpet. 

0 Likes
MarcustT
Community Manager
Options

Hej 

ok, ja då ska det inte vara något problem så länge kvitto/orderbekräftelse har orderdatum inom "rätt" tid. Problemet blir när vissa återförsäljare  har två olika varianter där orderdatum inte framgår på kvittot. 

Ser att du lagt en ticket om det så kommer det att lösa sig. 

 

/Marcus