Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Igen orderbekräftelse.

(Topic created on: 06-02-2023 09:47 AM)
211 Views
Avid_Angel
First Poster
Options
Beställde under launch veckan en S23 Plus på Samsung hemsida, har fortfarande efter snart en vecka inte fått någon orderbekräftelse till min mejl.
När jag loggar in på Samsungs hemsida och går in på mina beställningar så säger hemsidan att jag inte har några beställningar?

Någon annan som har haft liknande problem?
5 REPLIES 5
Emmi S
Big Cheese
Options

Hej @Avid_Angel 

Har du kollat skräpposten? Ibland kan mail hamna där 😊 Om du inte hittar en orderbekräftelse där, skicka mig ett PM med ditt namn och adress så ska jag kolla vidare internt! 

/Emmi
0 Likes
Paxera
First Poster
Options
Samma sak för mig, ringde shop hjälpen och fick svaret att dom har it-strul men att telefonen bör nog skickas men dom vet inte när. Har kollat med andra som haft samma problem och dom har fått sina telefoner trots att dom beställt senare än mig. Borde inte vara omöjligt att kunna hitta ordern om den finns i beställningssystemet och jag har ett ordernummer.
0 Likes
Emmi S
Big Cheese
Options

Hej! Det verkar som att vissa inte fått orderbekräftelse pga tillfälligt fel i våra system trots att ordrarna gått igenom. Ordern skickas ut inom några dagar och i samband med det skickas även ett mail om att ordern är påväg. 

Om ni vill kolla vidare kring detta, så kontakta vår support för vidare hjälp 😊

/Emmi
0 Likes
carljs
Student
Options
Samma problem här svaret man får är bara det är något fel var god vänta 4 dagar nu... sjukt irriterad
0 Likes
carljs
Student
Options
Liknande strul varje år senaste 2 3 åren
0 Likes