Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Huge issues with Samsung - never again

(Topic created on: 28-09-2022 12:41 PM)
118 Views
Capybara
Explorer
Options
Hi!

Here is my last month nightmare with buying Samsung products on Samsungs own online store.
1) I bought a S22 ultra around 1 month ago and I got a email a few weeks later saying that there was none left of that color. Adding insult to injury , they happily said that the mobil case of S22 will be shipped... that i have to pay for (lol...).

2) I get a call from DHL saying that they shipped and delivered the case to a person in my town. DHL told me to go and open their mail box, I almost called the police and that case is probably still there.

3) I now get a late payment bill from Klarna saying I haven't paid 240kr for the case.

so... how can a global company literally do everything wrong and still telling me that I have to fix the mess that they created?

I am seriously considering never touching Samsung again and I am a 10 year Samsung user. However these redflags are alarming.

Sincerely / med vänliga hälsningar 
7 REPLIES 7
RoyalKin
Pathfinder
Options
Du skulle ha köpt från tex comviq eller elgiganten.se.
Capybara
Explorer
Options
Hahaha ja! Tack 😂😂😂
0 Likes
RoyalKin
Pathfinder
Options
Då du bättre garanti och allt blir enklare. Jag köper bara från comviq eftersom bäst garanti.
Capybara
Explorer
Options
Men assa det säger ju nått om Samsung om vi ska köpa från lurendrejeri retail som elgiganten Telia eller comviq.... Då kan jag liksom ge upp Sverige.

Jag vill köpa direkt från företaget som har producerat! Hej det är viktigt för mig (min åsikt)
0 Likes
Capybara
Explorer
Options
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @Capybara 

Ibland tar tyvärr produkter slut i lager vilket är tråkigt såklart, och olyckligt i ditt fall att DHL levererat till fel adress 😕 Har du varit i kontakt med Samsungs support? Men låt mig också dubbelkolla vad som hänt, skicka mig gärna ett privat meddelande här med ditt ordernummer och namn så ska jag kika vidare på det internt 😊 

/Emmi
Capybara
Explorer
Options
Tusen tack för svar, skriver all info till dig nu via PM!