Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

Historik samsung internet?

(Topic created on: 19-12-2022 06:38 AM)
lizzys
Pioneer
Options
Samsung Lounge
Imorse när jag skulle kolla på internet kom en sida upp i min historik som jag sjölv vet att jag inte kollat på( var på natten) , har detta hänt er också? Hur kan det dyka upp?
5 REPLIES 5
samirlaroussi
Explorer
Options
Samsung Lounge
Har du några andra enheter som du inloggad på? När du är inloggad med ditt Samsung konto i Samsungs webbläsare kan du synka bookmärken och eventuellt historiken också (lite osäker om just det också synkar). Eventuellt kanske en familjemedlemmar som använt den andra enheten?
samirlaroussi
Explorer
Options
Samsung Lounge
En annan sak som är värt att kolla på är dina inloggningsaktiviteter. Läs mer på på Samsung hemsida hur du gör: https://www.samsung.com/latin_en/support/apps-services/what-to-do-if-an-unknown-sign-in-or-hacking-a...
lizzys
Pioneer
Options
Samsung Lounge
Hur vet jag om jag är inloggad på en annan enhet också? Kan man kolla detta på nåt vis? Och loggas man ut från den ev andra enheten om man byter lösenordet?
samirlaroussi
Explorer
Options
Samsung Lounge
I mitt tidigare svar så finns en länk som svarar på dina frågor. Gå via länken för att titta på vilka enheter som är inloggade på ditt konto och hur byter lösenord samt loggar ut alla enheter om så är fallet. Lycka till.
lizzys
Pioneer
Options
Samsung Lounge
Tack för svar!
0 Likes