Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Hej

(Topic created on: 13-08-2022 04:50 PM)
537 Views
Camillalarsson74
Explorer
Options
Har upptäckt att min skärm på min Samsung Galaxy s22 ultra är svart och det inte går att få fram bild på den flera gånger fast det är minst 15 % batteri på mobilen. Senast idag var skärmen svart och jag tröck på båda knapparna på sidan av mobilen och inget hjälpte. Och innan det hände hade jag 25 % batteri på min Samsung Galaxy s22 ultra. Och när jag sen kom hem och satte i laddaren då kom bilden på skärmen fram och jag hade då 23 % batteri kvar på min Samsung Galaxy s22 ultra. Och det har blivit så flera gånger och jag har orig originalladdare och originaladapter till Samsung Galaxy s22 Ultra. Är det någon som vet varför det blir så att skärmen är svart trots att man har minst 15 % batteri kvar på Samsung Galaxy s22 ultra och man inte får fram bild på den fast man har minst 15 % batteri kvar på Samsung Galaxy s22 ultra?
0 Likes
5 REPLIES 5
Solution
JakeSully
Helping Hand
Options
Lite svårt att säga kan vara fel på skärmen. Om du har garanti kvar lämna in den där du köpte telefonen och begär garanti på reparationen så länge du ej har skador på telefonen som kan få verkstaden att avböja garanti reparation. För då får du kostnadsförslag som du själv väljer att acceptera eller inte. Tackar du nej får du betala felsöknings avgiften.
Camillalarsson74
Explorer
Options
Tack för svar JakeSully kram
0 Likes
Solution
JakobBelczacki
Explorer
Options
Starta om den
Solution
Camillalarsson74
Explorer
Options
Det fungerar nu. Den är omstartad
Solution
S22Ultrasomfungerar
Journeyman
Options
Hade så på min utbytta mobil men nu är det andra funktioner som inte är ok på så dyr mobil
0 Likes