Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Hörlurar

(Topic created on: 09-09-2022 02:19 PM)
81 Views
Mullin
First Poster
Options
Hej 
Köpte en samsung 22 ultra i feb och skulle få hörlurar, nu är det augusti och jag har ännu inte fått dem? 
0 Likes
4 REPLIES 4
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @Mullin 

Den kampanjen är stängd. Budskampanjen gällde mellan den 9-24 februari, och S22 ska ha köpts inom denna period för att kunna ta del av Galaxy Pro Budsen. Du ska ha registrerat dig för kampanjen i Members-appen senast den 31 maj samt skickat med all information som krävdes vid registreringen.

/Emmi
0 Likes
Mullin
First Poster
Options
Ja vi gjorde allt det såklart , det skulle ta 6 veckor men nu är det mer än 6 veckor
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej igen @Mullin 

Okej, om du köpte direkt på samsung.com ska du ha fått med dem i din beställning. Om du handlat hos en återförsäljare så är det registreringsprocessen ovan som gällde. Då ska du ha fått feedback/bekräftelse från Veddestagruppen om du behövde komplettera med något. Om inte, kolla skräpposten.

Om du ändå menar att du inte hört något och lämnat korrekt, riktig information samt följt kampanjanvisningarna i tid, hänvisar jag dig till vår support:

https://www.samsung.com/se/support

/Emmi
0 Likes
sophiieeeee
First Poster
Options
Halloj, har inte heller fått några hörlurar och de hävdar att mitt kvitto inte är giltigt fastän jag fått det från elgiganten. Att kontakta supporten hjälpte inte ett skvatt då de säger att de inte kan göra något alls. Har du (TS) fått dina hörlurar?
0 Likes