Kanske fel forum men provar här om någon har ett svar...har många gånger upptäckt att sessioner när jag varit inloggad på mitt googlekonto har försvunnit före de 28 dagarna passerat...hur är detta möjligt? Jag har själv haft koll när jag tex ändrat lösenord ett datum och då bildas en ny session men ibland efter drygt en vecka eller två så är denna session raderad??meningen är ju att säkerhetsvarningar för googlekontot och tidigare inloggade sessioner skall finnas kvar i 28 dagar innan dessa försvinner...
Var exakt försvinner det? Är det i Gmail, webbläsaren eller annanstans? Tänk på i appar som får sin data raderad blir då utloggad. Samma för webbläsare om du rensar cookies.
Om jag går in via gmailappen..trycker på profilbild för googlekontot, säkerhet, Dina enheter samt hantera alla enheter. Där står nuvarande inloggad session samt tidigare utloggade sessioner. Dessa utloggade sessioner ska väl stå kvar där i 28 dagar innan de raderas men för mig raderas de ofta tidigare då jag själv haft koll på datumen...förstår inte hur det kan försvinna...
Snälla, vill så gärna veta hur detta funkar? Kan man ta bort tidigare inloggade/utloggade sessioner på nåt sätt innan 28 dagar? Har hänt mig flera ggr..
Nu händer detta ca var 3:e dag att mina sessioner som utloggad inte syns längre.. alltså när jag själv har koll på datumen för dessa ..stårju att de ska synas kvar i 28 dagar. Rensar cookies gör jag ibland i samsung internets webbläsare men har inte raderat nån appdata vad jag vet. De utloggade sessionerna ska väl synas kvar?