Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen internet in het buitenland na update

(Onderwerp aangemaakt op: 15-08-2019 10:50 AM)
843 Weergaven
Bertrea
First Poster
Opties

Na de update van een week geleden geen internet meer in het buiten land  zijn er nog meer mensen die dit hebben ... is er al een oplossing zo ja welke .... en wat hebben jullie al geprobeerd 

M.v.g

Bert 

0 Likes
7 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Bert! Dat is natuurlijk niet best .. Welk toestel maak je gebruik van en kun je wel bellen terwijl je in 't buitenland bent?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Bertrea
First Poster
Opties

X cover 4 ..... alleen bellen werkt in het buitenland 

0 Likes
Bertrea
First Poster
Opties
Alleen bellen is nog mogelijk xcover4
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Oké, duidelijk. Kun je wel via de instellingen handmatig naar een netwerk zoeken? Ben je momenteel in het buitenland?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Bertrea
First Poster
Opties

Nee ben niet meer in het buitenland heb al vanalles geprobeerd netwerk reset save modus met samsung gebeld .... maar ga maar 1 x per jaar op vakantie dus ..... alleen terug naar fabrieks instellingen is nog een optie ... maar daar zie ik het nut niet van in ..... er staan op het internet meer mensen met dit probleem veel met xcover4 maar ook andere toestellen ik zoek een oplossing in de richting van een update van samsung .... maar samsung geeft niet thuis in dit geval ... wij hebben 3 x covers 2 zijn er geüpdate en hebben het probleem en de andere ZONDER update niet 

0 Likes
Bertrea
First Poster
Opties

Wat ik vergeet te vertellen dat ik in het buitenland 2 uur met iemand van Vodafone heb gebeld daar alle mogelijkheden doorgespit maar geen problemen daar het zit fout in de telefoon en dat na de update 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Lastig te zeggen dan. Je kunt in dit geval beter even aankijken tot de nieuwste update, want testen gaat ook niet lukken.

---------
Signature-Note10
0 Likes