Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Galaxy S20FE5G erbjudande galaxy buds + charger

(Topic created on: 20-05-2022 05:10 PM)
662 Views
saiyoucho
Journeyman
Options
Hej.

Det stod hos återförsäljare att man skulle kunna registrera köp av telefon nu i maj för att få galaxy buds och trådlös laddare, men det har fortfarande inte dykt upp under benefits i Samsung members appen.

Hur länge brukar det dröja? Det har gått ungefär en vecka nu.
0 Likes
23 REPLIES 23
BLÅ
First Poster
Options
Jag köpte en telefon på en återförsäljare där det stod på telefonens display att hörlurar ingår. Försäljaren bekräftade detta. Så klart jag inte lusläser vem som sköter vad utan jag förväntar mig att få mina lurar utan att behöva chatta, starta om telefonen, följa krångliga instruktioner m.m. Jag misstänker att Samsung hoppas att så många som möjligt tröttnar och att de eg inte vill ge oss lurarna.
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

När man registrerar sig så syns en bekräftelse på skärmen men även ett bekräftelsemail. Den kan hamna i skräpkorgen så ett tips är att kika där! 😊

/Emmi
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @BLÅ 

Det stämmer att vi använder Veddestagruppen som leverantör, du kan registrera dig här för att ta del av kampanjen (om erbjudandet inte dykt upp redan i Members appen): https://ecobundle2022.veddestagruppen.se/en.se

När du handlar från en återförsäljare har vi inte dina uppgifter, och då hanterar Veddestagruppen kampanjprodukter. När du handlar på samsung.com har vi dina uppgifter och kan skicka med kampanjprodukterna direkt.

Hoppas det svarar på dina frågor! 😊

/Emmi
0 Likes
saiyoucho
Journeyman
Options
Det kanske ska vara så att man får bekräftelse mail men fick som sagt inget i varken inkorgen eller skräppost innan det flera dagar senare kom in ett mail där dom hade bekräftat och godkänt min inskickade info.

Det mailet var ifrån noreply adressen från veddestagruppen så det känns lite konstigt att automail bekräftelsen från samma adress då inte skulle kunna komma fram.
0 Likes