Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Galaxy S20FE5G erbjudande galaxy buds + charger

(Topic created on: 24-05-2022 05:42 PM)
86 Views
saiyoucho
Journeyman
Options
Hej.

Det stod hos återförsäljare att man skulle kunna registrera köp av telefon nu i maj för att få galaxy buds och trådlös laddare, men det har fortfarande inte dykt upp under benefits i Samsung members appen.

Hur länge brukar det dröja? Det har gått ungefär en vecka nu.
0 Likes
23 REPLIES 23
Emmi S
Community Manager
Options

Hallå @saiyoucho 

Du ska få en bekräftelse på mailen efter att du registrerat dig, kolla skräpposten då den kan hamna där. Sen tar det några arbetadagar att innan någon från Veddesta återkommer, då registreringarna gås igenom manuellt 😊 

/Emmi
0 Likes
saiyoucho
Journeyman
Options
Kollar alltid i skräpposten men inget bekräftelse mail i varken inkorgen eller skräpposten efter flera dagar. Borde jag fylla i och skicka igen eller kan man kontakta någon för verifiering?
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Grymt @saiyoucho ! Fler än vad man tror glömmer av skräpposten... 😅

Prova att registrera dig igen, om du får svaret att mailadressen redan använts så borde den gått igenom. Du kan även lägga en supportticket till Veddesta här så återkommer de till dig: campaign-support - VEDDESTAGRUPPEN

/Emmi
0 Likes
saiyoucho
Journeyman
Options
Ok ska testa. Skapar man alltså en post med ämne "campaign-support - VEDDESTAGRUPPEN" annars om det inte fungerar?, eller är det ett användarnamn man ska kontakta?
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hallå @saiyoucho 

Nej, du klickar på länken som jag skrev tidigare (campaign-support - VEDDESTAGRUPPEN) och väljer det erbjudandet som gäller (i ditt fall Ecobundle, längst ner), klicka på "Click here to start a ticket" och fyll i informationen.

Rekommenderar att använda Chrome som webbläsare, den brukar visa sidan bäst! 😊

/Emmi
0 Likes
saiyoucho
Journeyman
Options
Ok. Det fanns ingen klickbar länk i meddelandet men jag hittade länken i en annan post. Däremot visste jag inte att det var eco bundle man skulle välja då det inte stod vad eco bundle var, så jag fick välja en annan och förklara i ticket jag skickade in.

Eller är det bättre att fylla i en ny ticket och skicka in via ecobundle länken?
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Jaha men åh, bra att du sa till! För mig är länken klickbar men jag ska skriva ut den på ett annant sätt framöver så den syns för andra... det kan ju vara bra 😅 Här är den igen i alla fall för andra som läser tråden: https://www.veddestagruppen.se/campaign-support-3/

Ja, skicka in en ny på Ecobundle så blir det rätt 👍

/Emmi
saiyoucho
Journeyman
Options
Fick bekräftelse på mail idag att det är godkänt. Hade varit bra dock om automail gick ut när man skickat in anmälan så man vet att det kommit fram ordentligt för behandling.
0 Likes
BLÅ
First Poster
Options
Alltså, vad är detta. Först ska man registrera sig som medberoende, sen dyker inte kampanjen upp och sen ska man gå in på en länk som heter "veddestagruppen" vad är veddestagruppen???? Känns inte tryggt följa länken. Jag har köpt en ny telefon med löfte om hörlurar och laddare. Ska jag nu jaga mina hörlurar via konstiga länkar? MYCKET besviken på Samsung.
0 Likes
saiyoucho
Journeyman
Options
Om du läste kampanjen står det dock tydligt att kampanjen hanteras av just veddestagruppen. Inget alls konstigt med det.

Däremot kan man ju tycka att det hade räckt med att bara registrera köp av telefon via samsung då dom redan har personuppgifterna.
0 Likes