Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Fingeravtryck problem

(Topic created on: 14-03-2022 04:26 PM)
1369 Views
leon_420
Apprentice
Options
Jag har problem med fingeravtryck som öppnar telefonen, men problemet är att på min s22ultra funkar inte alls nästan, vet nån om man ska fixa inom inställningar elr kanske det e problem på mobilen ?
0 Likes
26 REPLIES 26
leon_420
Apprentice
Options
Nej ingenting, det e som det e, touch funkar ej alls, vet ej va ska ja göra, vet ej faktiskt vad ska ja göra
0 Likes
RoyalKin
Pathfinder
Options
Använd garanti. Om inte det går att laga så har du rätt att få ut en ny mobil där du köper den.
0 Likes
leon_420
Apprentice
Options
Jag snackade, de säger vänta tills uppdatering sker först, sen om det blir inte bra så repetition gäller, de ger inget nytt, jävligt dåligt kund mottagning har Samsung, de håller på bråka med mig, jag ångrade mig 100 ggr vrf ja köpte Samsung.
0 Likes
RoyalKin
Pathfinder
Options
För att ge dig lite hopp så kommer mest troligen att uppdatering kommer att fixa problemen somndu upplever. Ofta är det programvaran som är problemet.
0 Likes
leon_420
Apprentice
Options
Jag vet inte, vi få hoppas att problemet löser sig, asså det e så irriterande faktiskt som den viktigaste delen för mig [fingeravtryck] funkar inte, men tack
0 Likes
Gallain
Explorer
Options
Vissa skärmskydd fungerar inte med fingeravtrycksläsaren.

Hade du läst in fingeravtrycken innan du satte på skärmskyddet kan du behöva läsa in dem igen.
0 Likes
ZungSam
First Poster
Options
Om skärmen är sprucken och sensorn läser inte av redan tillagda avtryck bör man byta särm eller avinstallera funktion? Går d att pause den?
0 Likes