Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Förmåner

(Topic created on: 25-05-2022 12:25 PM)
212 Views
mariutane
First Poster
Options
Hej, har köpt Samsung och det skulle komma upp en förmån här och hörlurar. När dyker det upp förmåner?
0 Likes
27 REPLIES 27
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @mariutane 

Förmånen dyker upp efter 1-5 dagar efter att du startat telefonen och loggat in i Members appen. Du behöver också ha ett skandinaviskt SIM-kort för att det ska fungera 😊

/Emmi
ITA68
Journeyman
Options
Hejsan!! Jag väntar fortfarande på buds, som man skulle få efter köp av Samsung Galaxy S22. Jag var in och registrerade mig och budsen skulle komma efter cirka 1 månad. Nu har det gått länge när jag beställde dom i slutet eller första dagarna i mars. Vill absolut ha dom, och jag fick ju svar att dom skulle komma efter cirka en månad🍀
0 Likes
ITA68
Journeyman
Options
Ita68 igen, beställde budsen i slutet av februari eller första dagarna i mars. Skulle få efter cirka 1 månad och nu är det juni😳😳
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @ITA68 

Ja det låter som att du gjort alla stegen, kan du skicka mig ett PM med mail och IMEI-nummer så kan jag kika vidare på detta 🙂

/Emmi
ITA68
Journeyman
Options
Hejsan va snällt Emmi!!! Kan du skicka mej din mailadress, jag hittar ingen till er🍀🌺
0 Likes
ITA68
Journeyman
Options
Jag skickade ett direkt meddelande till dej🍀🌺
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Toppen det blir jättebra! 😊🌻

/Emmi
ITA68
Journeyman
Options
Hejsan Emmi!!! Jag har inte hört något om buds än?? Vare sig på mobilen eller på mail, sen du skickade det vidare, för jag hade gjort allt rätt. Jag undrar om dom försöker lura mej på något vis?? Men vill verkligen ha mina buds som jag har rätt till och jag har ju inga sen föut😥 Undra vad dom håller på med och om det är många som drabbats😥
Mvh.Ulrika 🍀🌺🌸
0 Likes
Doc007
First Poster
Options
Hej
Har oxå köpt en Samsung 22 ultra buds skulle följa med som ett erbjudande 🤔 enligt dhl utskickade men till fel utlämningsställe 😢 ringde dhl dom kommer om nga dagar till det ställe som dom egentligen skulle till men icke sa nicke inga buds... ringer dhl och dom säger att dom har försvunnit 🤣🤬 frågar Dhl vad ska jag göra nu jo ring Samsung och berätta vad som hänt och så gör jag har pratat två ggr med er på Samsung och båda gångerna har ni sagt vi skickar en länk för dig att fylla i och när det gjort så kommer dina buds... 🤔 men ni har inte ens lyckats med att skicka länken 😢🤬👀
Besviken kund som gillar Samsung.
Janne
0 Likes