Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Förmån buds

(Topic created on: 29-06-2022 10:54 AM)
274 Views
carinn
Student
Options
Veddesta är ett skämt..Köpte min Samsung s22 på nätet av Telenor den 18feb och hämtade ut den den 21mars.Har skickat in alla papper och smset från beställning 3gånger och får att det är fel.Har varit i kontakt med Telenor och dom säger att jag gjort rätt och kan inte ge mig något annat..Skickade in en fjärde gång och ringade in det dom ville ha igen och fick tillbaka att man inte kan klippa ihop kvitton..Min brorsdotter har skickat in och hon fick efter tredje gången.Vi har gjort lika dant men jag får inga hörlurar.Tala om att lura kunderna..
4 REPLIES 4
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @carinn 

Kan du skicka mig ett PM med den mailadress du regisrerat dig på samt ditt IMEI-nummer? Så kan jag kika vidare på vad som hänt från mitt håll 😊

/Emmi
0 Likes
PiaLarsson
First Poster
Options

Hej Emmi! Hoppas allt är bra. Jag saknar fortfarande mina buds pro sedan beställningen jag gjorde på förköpskampanjen. Något su ksn hjälpa mig med eller vet vart jag kan vända mig? Mvh Pia

0 Likes
JakeSully
Helping Hand
Options
Du ska helst inte skriva ditt imei här. Då alla kan se den, skriv ett privat meddelande till Emmi med uppgifterna. IMEI är personligt och får inte delas på öppen på nätet osv då det kan missbrukas av dåliga personer.
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @PiaLarsson 

Precis som @JakeSully skriver nedan så skriv aldrig ut privat information på ett öppet forum, informationen kan missbrukas av andra personer. Jag har redigerat ditt meddelande och tagit bort uppgifterna.

Skicka mig ett privat meddelande istället så ska jag se om jag kan hjälpa dig 😊

/Emmi
0 Likes