Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Förmån buds

(Topic created on: 20-06-2022 12:11 PM)
158 Views
celov
First Poster
Options
Hej,
Köpte galaxy s22 som jag fick i slutet på mars. Registrerade mig för att få buds samt en laddare (som var om man fått väntat längre än en månad på telefonen). Nu är det mitten på juni och dessa har ej kommit. Har mailat företaget som sköter detta men ingen respons. Så dålig service! #missnöjd 
Misstänker att det inte bara är jag...
12 REPLIES 12
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @celov 

Har du kikat i spamfoldern? Ibland kan mail hamna där. Om du inte fått något svar så skicka ditt IMEI-nummer och mailadress (som du registrerade dig med) till mig i ett Pm så ska jag kolla vidare på det 😊

/Emmi
0 Likes
Maberg
Apprentice
Options
Har Inte heller fått mina buds och bestälde telefon s22 18 februari och buds i slutet på mars. Hur gör jag?
0 Likes
smurfan
Apprentice
Options
Va tråkigt. Jag fick mina på mindre än en vecka.
Maberg
Apprentice
Options
Du får gärna hjälpa mig med
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @Maberg 

Har du fått ett mail från Veddestagruppen? Kika gärna i skräpposten med. Om inte så skicka mig ett PM med ditt IMEI-nummer och mailadress (som du registrerade dig med) så kikar jag på det :smiling-face:

/Emmi
0 Likes
Maberg
Apprentice
Options
Har inte fått mail av veddesta. Skicka jag ett direkt meddelande till dig då här?
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Ja gör det @Maberg så kan jag kikar vidare :smiling-face:

/Emmi
0 Likes
AngeloSanderson
Student
Options
Jag har inte heller fått mina hörlurar. Registrerade min begäran om dem i mars och nu i mitten av juni har hörlurarna fortfarande inte kommit. Inte heller någon återkoppling från Veddestagruppen. Tre som sålt telefonen tar inget ansvar för detta. Riktigt dåligt hanterat.
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @AngeloSanderson 

Jag såg ditt PM, jag svarar dig där! 😊

/Emmi