Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Byta mailadress på

(Topic created on: 16-06-2024 08:14 PM)
116 Views
Camillalarsson74
Explorer
Options
Hur byter man mailadress på Samsung galaxy tab a7 när man inte har lösenord till den mailadress som används idag på Samsung galaxy tab a7? 
12 REPLIES 12
JakeSully
Helping Hand
Options
Vilket mejl adress är det du vill byta?

What email adress do you want to change from?
0 Likes
Camillalarsson74
Explorer
Options
Nallepuh1957@icloud.com ville jag ta bort från Samsung galaxy tab a7 men det går inte
Skulle vilja ha min mailadress camillalarsson74@hotmail.se istället. Men det går inte att ändra på min Samsung galaxy tab a7
0 Likes
JakeSully
Helping Hand
Options
Menar inte så, menade är det på samsung konto eller ditt Gmail? Som du försöker byta på telefonen. Då telefonen har 2 konton, 1. Samsung konto 2. Google/gmail konto
0 Likes
Camillalarsson74
Explorer
Options
Samsung account vill jag byta mailadress på. Ta bort nallepuh1957@icloud.com och ändra till camillalarsson74@hotmail.se. Men det går inte. Har provat flera gånger. Det går inte heller att byta lösenord på nallepuh1957@icloud.com på min Samsung galaxy tab a7. Det har jag provat flera gånger
0 Likes
JakeSully
Helping Hand
Options
För att byta mejl på kontot loggar du in på den via webben på samsung.com och går under inställningar där och byter du mejl adressen. Du bör få en mejl till gamla eller nya för att bekräfta och sen efter det kan du byta lösenordet.
Camillalarsson74
Explorer
Options
Jag har inte tillgång till icloudadressen. Men löste det på ett annat sätt. Låter icloudadressen stå kvar på min Samsung galaxy tab a7 som administratör. Sen gjorde jag en ny profil på min Samsung galaxy tab a7 med min mailadress. Och använder min nya profil 😃
JakeSully
Helping Hand
Options
Du kan ju radera konton på enheten själv. Alltså gå in på inställningar --> Konton och Säkerhetskop --> Hantera Konton och där tar du bort gamla samsung Konton och loggar in med nya.
0 Likes
Camillalarsson74
Explorer
Options
Kan jag radera utan att logga ut på Samsung account på Samsung galaxy tab a7?
0 Likes
JakeSully
Helping Hand
Options
När du raderar konton i enheten loggas du tyvärr ut från kontot från apparna som använder den vad jag vet. Om dom inte har separat inloggning.
0 Likes