Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Buds Pro

(Topic created on: 22-03-2022 12:19 PM)
941 Views
Sursoffi
Apprentice
Options
Idag fick jag mejl om att vi inte uppfyller kraven för att få lurarna enligt kampanjen.
Hur är det möjligt när telefonen beställdes den 14 februari och används sedan några veckor tillbaka.
Vem ska man kontakta?
0 Likes
20 REPLIES 20
MarcustT
Community Manager
Options

Hej @Sursoffi 

Stod det i mailet varför? Tex saknades kvitto? Saknas information på kvittot som behöver finnas med so tex orderdatum, produkt namn? 

Isåfall behöver dem få en komplitering på detta. Enklaste är att göra om registringen med det efterfrågade. 

/Marcus

0 Likes
Sursoffi
Apprentice
Options
Det står att det ej är inom anvisad tid. Men det stämmer inte.
0 Likes
MarcustT
Community Manager
Options

Hej 

Det kvittot du laddade upp fanns orderdatum med på detta dvs 14/2 ? 

Vilken operatör har du köpt från? 

/Marcus

0 Likes
MarcustT
Community Manager
Options

@Sursoffi  om du vill, kan du skicka ett PM till mig med information på din registrering , Namn, email och IMIE nummer. Vill kolla på denna internt och se vad som är fel och hur vi kan lösa det. 

/Marcus

0 Likes
Sursoffi
Apprentice
Options
På butikskvittot står det orderdatum den 10/3 och det va då vi hämtade telefonen. Vi kanske kan bifoga smset från Telenor som kom när vi föreställde den.
0 Likes
Sursoffi
Apprentice
Options
Jag har skickat till dig!
0 Likes
Elbola
Explorer
Options
Jag fick också mail idag att min registrering ej va godkänd. De hänvisade till att inköpsdatum inte stod på kvittot. Problemet är att datumet på kvittot är när Comviq skickade ut telefonen till mig. Ändå hade jag inkluderat order bekräftelsen från Comviq som säger att jag förbokade telefonen 13/2 inom kampanjperioden. Men de valde att avslå ändå. Värdelöst. Man börjar undra om de ens hade planer på att skicka Buds Pro till folk från början, eller om det bara skulle vara något tjuvknep för att locka köpare.
0 Likes
Sursoffi
Apprentice
Options
Nä men det här är inte okej. Känns som totalt lureri. Det måste fixas.
0 Likes
Blomma
Apprentice
Options
Vad gör man om man inte har ett kvitto utan bara orderbekräftelse? Jag betalar mobilen per månad tillsammans med mobil abonnemanget och har inte fått nåt inköpskvitto.

Var registrerar man sig?

Har skickat ett mail till Veddesta för 1 vecka sen men har inte fått nåt svar.
0 Likes