Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Bluff Samsung

(Topic created on: 05-07-2022 10:44 AM)
265 Views
haca
First Poster
Options
Man skulle få med i köpet av sin mobiltelefon 1 par buds hörlurar. Alla uppgifter som behövs skickades till Samsung. Dom har ej levererat hörlurarna trots att jag påmint dom. Dom har ej ens svarat på min chatt.

Det här är frågan om olaglig marknadsföring där man säljer mobiltelefoner med löfte om att man får buds hörlurar , vilket man ej får
/Hans C
10 REPLIES 10
JakeSully
Helping Hand
Options
Köpte du telefonen från Samsung eller annanstans? Om från en annan butik, då är det veddesta gruppen du måste kontakta och inte samsung. För det är veddesta gruppen som är ansvarig för kampanjen som gäller för när man köpet från exempelvis webhallen eller annan butik som inte är Samsungs egna. Det är inget bluff men det kan gå fel
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @haca 

Precis som tidigare person skrivit här så sköter vår underleverantör Veddestagruppen utskick av Galaxy Buds Pro som ingick när man förköpte en Samsung Ultra 22+/Ultra tidigare i vår. Om du har köpt din mobil inom kampanjperioden och skickat in all information som Veddestagruppen behöver så blir du godkänd. 

Kan du skicka mig ett PM med mailadressen du registrerade dig med samt ditt IMEI-nummer? Så ska jag kolla vidare vad som händer med ditt ärende 😊

/Emmi
LinusV
First Poster
Options
Hej! Jag har köpt S21FE via tele2 inom kampanjperioden, men när jag vill ta del av erbjudandet står det att registreringen är stängd (trots att man ska ha t o m 13/7 på sig att regga)?
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @LinusV 

Nej det stämmer, du ska ha till den 13/7 att registrera dig om du köpt S21FE via Tele2. Jag har tagit det vidare till Veddestagruppen, så de öppnar länken igen!

/Emmi
0 Likes
loulita
First Poster
Options
Jag har samma problem har köpt samsung g s22 ultra 13 /6 och har skickat all information till veddestagruppen men har inte fått min galaxy buds pro samt har jag mailat de igen men har inte fått något
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @loulita 

Förköpskampanjen varade mellan 9-24 februari, och S22 ska ha köpts inom denna period för att kunna ta del av Galaxy Pro Budsen. Du ska ha registrerat dig för kampanjen i Members-appen senast den 31 maj.

Hos vilken återförsäljare har du fått information om att kampanjen fortfarande gäller? Skicka mig gärna ett PM!

/Emmi
Emmi S
Community Manager
Options

Hej igen @LinusV 

Nu ska länken fungera igen 😊 Här hittar du den: 

https://ecobundle2022.veddestagruppen.se

/Emmi
0 Likes
LordTC
First Poster
Options
Samma här jag köpte min telefon i februari och har fortfarande inte fått några hörlurar av dom. Fast jag har fyllt i allt som jag skulle göra
0 Likes
LordTC
First Poster
Options
Jag skickade in min innan kampanjen gicl ut och dom sa att det skulle ta några veckor innan den skulle komma på posten. Det har gått månader inte veckor nu.
0 Likes