Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Behöver ni hjälp med telefonen?

(Topic created on: 10-03-2023 10:58 PM)
818 Views
Swedish-K9
Voyager
Options
Jag hjälper gärna till om inställningar, avisering inställningar, anpassningar, systemstabilitet, kamera,tangentbord, enhetsvård mm..alltså allt ni kan komma på. Tveka inte att fråga!
51 REPLIES 51
Moouu
Journeyman
Options
Finns det någon recommenderad mobil skal med magnet som inte påverkar S pen?
0 Likes
Swedish-K9
Voyager
Options
Invänta uppdateringen som är på G då kan du ha vilken skal som helst utan problem, kolla Samsung Galaxy store för uppdateringen, samt programvara uppdateringen..köp ingen skal i onödan nu, vänta på uppdateringen..
0 Likes
Moouu
Journeyman
Options
Ska invänta uppdateringen. Tack för din tid o hjälp
Swedish-K9
Voyager
Options
Glöm inte ladda ner appen som heter good guardians från samsung store! För dem som vill ta hand om sin mobil 👌
0 Likes
Scricchiola
First Poster
Options
Hej, jag har problem när jag lyssnar på musik i bilen. Sätter igång Bluetooth och telefonen är registrerad och sen Spotify, allt lugn o fint tills i mitten av låten eller när den är nästan slut så slutar den..trycker på play på display på bilen så spelas låten igen från början. Och så händer sen jag skaffade samsung galaxy s23 ultra. Min bil är inte så gammal 5 år till sommar...har gått igenom alla inställningar på både bilen o mobilen...det är irriterande detta...vet du nåt om det så är jag tacksam
Cristina
0 Likes
Sevve
Explorer
Options
Hej, Har du provat att lyssna på Spotify förutom i bilen?
swedenfireman
Pioneer
Options
Hej jag har fått ett tjockt **bleep** streck vågrätt längst ner på hemskärmen som låset mobilen tex kan inte öppna epost eller skärmen svarar inte överhuvudtaget vad är det för fel ?? Tack.
0 Likes
Swedish-K9
Voyager
Options
Menar du en som den jag pekar?Screenshot_20230312_212250_Samsung Members_1000001201_1678652619.jpg
0 Likes
swedenfireman
Pioneer
Options
Nej inte så ett tjockt fält som är vit
0 Likes
swedenfireman
Pioneer
Options
Låser skärmen helt och apparna enda som hjälper är om jag trycker på bakåt knappen
0 Likes