Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Behöver ni hjälp med telefonen?

(Topic created on: 10-03-2023 11:14 PM)
180 Views
Swedish-K9
Voyager
Options
Jag hjälper gärna till om inställningar, avisering inställningar, anpassningar, systemstabilitet, kamera,tangentbord, enhetsvård mm..alltså allt ni kan komma på. Tveka inte att fråga!
51 REPLIES 51
Moouu
Journeyman
Options
Min S pen ses inte av telefonen över huvud taget
Moouu
Journeyman
Options
Står på inställningarna "frånkopplat: sätt in s pen för att ansluta" har testat att återställa och återansluta men fungerar inte alls
Swedish-K9
Voyager
Options
Här inne på Members har du längst ned till höger "support ". Klicka på det, välj sedan "Telefondiagnostik" du får fram många ikoner, välj den som heter "S pen" sedan börja testa känsligheten på din S Pen. Uppdatera mig gärna om hur det går.
0 Likes
Swedish-K9
Voyager
Options
Öppna Google + app pappas telefon tryck på position inställningar och välja med vem du vill dela din plats genom dina kontakter.

Kan göras även via Google maps inställningar/positioner/dela positioner
0 Likes
sebe112
First Poster
Options
Finns något som är expert gä mig tips något lyssna på min telefon
0 Likes
Swedish-K9
Voyager
Options
Menar du en bra playlist el en bra app att lyssna via? 😊
0 Likes
Swedish-K9
Voyager
Options
Om du inte har fått uppdatering då snart kommer en uppdatering just för s pen som hade fel på.
Moouu
Journeyman
Options
Nu fungerar min S pen igen. Jag har upptäckt att min mobil skal som har magnet på bak sidan som var orsaken. :smiling-face:
Swedish-K9
Voyager
Options
Men läste lite grann och det står att om man lämnar s pen bredvid telefonen typ i några minuter, då frånkopplas s pen från telefonen. Och nu skickar samsung en uppdatering för det samt s pen appen som heter air command via galaxy store 👍
0 Likes