Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

Behöver hjälp med ljudet på min S21ultra..

(Topic created on: 15-03-2023 12:17 AM)
oldpapkenny
Apprentice
Options
Ljudet brusar till nära jag höjer ljudet mer än 30%, blir som att högtalaren är trasig i högre volymer?? Och då har jag också lämnat in gör felsökning där inget hittades 😡🤬. Och då jag återställde hela telen å problemet kvarstår!!! Så är tacksam om någon kan hjälpa mig med detta ...
0 Likes
4 REPLIES 4
BigGaben
Navigator
Options
För att kunna hjälpa till så hade måste du beskriva mer gällande problemet. Uppkommer det när du spelar från alla ljudkällor eller en specifik, t.ex. YouTube eller Spotify? Har ljudet fungerat tidigare, och uppkommit nyligen? Är det vid musik eller all form av media?
0 Likes
oldpapkenny
Apprentice
Options
Det är av all media tyvärr.. och det upp kom för typ 2 månader sedan, och jag har prövat att ställa om installationer på ljud utgång och problemet kvarstår ändå där.. det låter som när en spelat sönder en högtalare typ (metalliskt ljud, sprakande,knastrande, m m ) och som jag sa så har jag lämnat in luren på certifierad Samsung verkstad å där hitta de ej felen fick jag veta.. så känns som ej de tog ens tid att söka felet då de säkert bara satte i en kabel å kolla om att ljudet gick fram till högtalaren å ej lyssna på hur ljudet var då en spela å höjde ljudet till max... 🤬😡🤬😶😶😶
0 Likes
BigGaben
Navigator
Options
Då du har testat att återställa telefonen, och med tanke på din beskrivning så låter det ju som att det är just högtalaren som är trasig. Udda att dom inte bytte den när du lämnade in telefonen. Antar att dom kör ett par testrutiner med *#0*# (man kan själv slå in det i telefon-appen), utan problem. Frustrerande!
0 Likes
Grahn
First Poster
Options
Så här ser mina bilder ut. Hela skärmen har förändrat. Mobil S2220230617_084417_1000070909_1686984262.jpg20230611_103435_1000070847_1686472479.jpg
0 Likes