Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Batteritid samt uppkopplingar

(Topic created on: 29-03-2023 08:20 AM)
95 Views
Davan8
Apprentice
Options
 Efter uppdateringen till 5.1 av min S22 ultra så slukar batteri rejält samt telefonen förlorade alla tidigare Bluetooth enhet. Inte roligt när min watch 4 tappat kontakt med telefonen och måste återställt om samt koppla in på nytt. Dåligt Samsung! 
5 REPLIES 5
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @Davan8 

Jag skulle faktiskt kolla med vår support, så kan de göra en koll på din mobil, batteriet och bluetooth 👍

/Emmi
0 Likes
Gallain
Explorer
Options
Har också en s22u och inte märkt någon skillnad och inte tappat någon koppling till bluetoothenheter. Växlar dessutom mellan Watch 4 och 5, mellan olika hörlurar och ca 4/5 bilar med de på jobbet.
0 Likes
Sessan
Journeyman
Options
Har också s22 ultra och tycker att batteriet är markant sämre efter uppdateringen! 😮 Använder mobilen ganska likadant varje dag så då märker jag när/om det blir skillnad.
TziTziosd
First Poster
Options
Jag köpte min s22 ultra för en månad sedan. Utan att göra något speciellt, plus att bakgrundsuppdateringar är avstängt så långt jag kan se iallafall. Så laddar batteriet ur från 100% till 60% på bara några timmar. Den håller sig knappt över nittio mer än en någon timma. (Inget spel, skrollande eller aktiv användning) min gamla Huawei p30 pro har dubbelt så bra batteritid känns det som. Och den är tre år gammal.. hjälp?
lendocommando
First Poster
Options
Väldigt dålig batteritid, överhättning pga Exynos chippet
0 Likes