Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Go to solution Solved

Assistant on watch 4 in Sweden

(Topic created on: 03-10-2022 10:19 PM)
1338 Views
Spiff
Apprentice
Options

When will the Google assistant be available in Sweden on Galaxy watch 4?

1 Solution


Accepted Solutions
Solution
yousef535
Student
Options
Du ska byta språket på mobilen asså på Google Assistans till engelska sen du kan prova att koppla din klocka med,mobilen sen så går du tillbaka till Google Assistans och väljer vilket språk du vill det fungerar på svenska och andra språk prova det jag har också samsung galaxy watch 4 och det fungerar för mig

View solution in context

0 Likes
4 REPLIES 4
JakeSully
Helping Hand
Options
Already works on galaxy watch 4. You can get it to work with swedish as well since I got it on my galaxy watch 4 classic without a issue. Google assistant becomes installed on your galaxy watch 4 through app updates. To check open play store on your galaxy watch 4 and then go to my apps to see app there waiting to be installed.
0 Likes
Solution
yousef535
Student
Options
Du ska byta språket på mobilen asså på Google Assistans till engelska sen du kan prova att koppla din klocka med,mobilen sen så går du tillbaka till Google Assistans och väljer vilket språk du vill det fungerar på svenska och andra språk prova det jag har också samsung galaxy watch 4 och det fungerar för mig
0 Likes
LimaC
First Poster
Options
Tack så mycket för din post. Jag har försökt att få igång google assistenten på svenska en stund på min watch 5 pro. Fungerar som du föreslog. Ändrade språk till engelska på google assistenten på telefonen. Startade google assistenten på klocka. Och så började det fungera. Bara ändra tillbaka till svenska sen igen. Så stort tack!
yousef535
Student
Options
Det var så lite faktiskt det tåg lite tid för mig tills jag fixade min hahahah
0 Likes